Onsdag hela dagen lång!

Vaknade idag vid nio-tiden och fick finbesök av en ung dam Vilda och en äldre herre Wille idag som jag och David var hundvakt åt. Mysigt! :) ♥





Efter en stund kom Willes mamma, Davids syster på besök! :) Var jättekul att träffa henne och hon var så trevlig så! :) Så vi drack lite kaffe och tjötade, mysigt! När Wille och matte åkte hem så gick vi en liten promenad med Vilda. Efter det så ringde jag och frågade om Jasmine och Daniel ville med och bada i Vristulven. Det ville dom! :D Jättetrevligt var det... men på vägen hem så råkade jag tilltala min fd. med att säga älskling! ;) Klyyyyftigt!

När jag kom hem till stan så hade David-hjärtat lagat så god mat. Lax, färskpotatis och dillsås.... rawr så gott! Tack älskling, väldigt uppskattat och tacksam är jag. Efter maten blev det massa bus & hyss.... HAN började!! XD

Jag stod då för efträtten, den på bilden är till hjärtegrynet! ♥



Annars så såg vi några avsnitt till utav "Sons of Anarchy "... Trevlig dag! :) ♥

Puss & Kram! ♥

Kommentera här: