Vilken uuunderbar....

... dag och vecka det har varit! ♥ Mår så bra nu. I söndags planerad jag redan att jag skulle åka till David och överraska med frukost/lunch. Såå jag längtade till måndagen hela lååååånga söndagen! Han blev positivt och glatt överraskad när jag kom och pussade på honom när han låg och sov i sängen! ♥

Så vi åt god brunch och myste i massor! ♥ Efter det så myste vi mer och tittade på "Sons of Anarchy ". Jag har fått lyckan att sova här hela veckan, mysigt! David är så snäll och jag är rädd om honom!

I onsdags så plockade jag upp Jasmine och Daniel i Binneberg Sörgården 1 för att åka till Vristulven och bada. Det var jätteskönt i vattnet och strålande sol! Och varma vindar!

"Tycker så mycket om dig. Mitt hjärta längtar efter dig och bultar snart ut genom revbenen, så hårt den slår. I love you so badly, my love!" ♥

Idag så kom Jasmine hem till oss i stan några timmar. Daniel skulle träffa sin bror, så han lämnade av henne här. Då gick vi iväg ut till lekplatsen och busade. Jag passade på att pussa, krama, kela, mysa och säga att jag älskar henne, typ en miljon gånger! ♥








Jasmine tycker verkligen om David jättemycket och det är jättebra det! ♥ Jag är så stolt över dem båda, att Jasmine accepterar honom och han henne. Sen att David tar initiativ till att försöka "bounda" med henne. På bildning nedanför ser ni Jasmine som hittade Davids boots! :D




Dom gör varandra så glada och lyckliga! Sen kan jag lova att Jasmine hittade massa andra skor också, hihi... När hon skulle bli hämtad så fick David och Daniel presenteras för varandra och det kändes också bra/positivt. David fick också sin vanligt en hejdå - puss på munnen! ♥ Efter det så åkte vi och handlade lite.

Gårdagens efterrätt nedanför!




På kvällen fick vi besök av vännerna Martina och Baloo, det var mycket trevligt tycker jag. Vi fikade, tjötade och såg på film! ;) När de senare åkte så kikade vi på de två första episoderna av "Sons of Anarchy ", på säsong tre! :) Och myste i soffan.

Imorgon hämtar jag Jasmine, då blir det mamma och bebismys, fast hon är ju inte bebis länge. Hon är verkligen en stor tjej nu. På lördagen så kommer Jasmine's kusin och mitt fadderbarn Selma och sover över! ♥

Nu ska jag försöka sova ett par timmar åtminstone!

Puss & Kram! ♥

Kommentera här: