Ännu en underbar dag! ♥

Jag ställde klockan på åtta i morse trots att tvättiden började sju, men jag orkade bara inte hehe... Ja i natt tog jag med Jasmine till min säng, den är ju så stor och tom, där sov hon med huvudet på min mage hela natten, min bebis! Älskar dig sessansessan min! Men vid åtta gick vi till tvättis och sedan blev det nennemys framför barnkanalen innan det var dags för förskolan. När jag kom hem så var det full rulle, dammsuga, fixa tvätt, plocka ur diskmaskinen m.m.
 
Sen efter dagis så mötte vi PAPPA och Jasmine blev väldigt glad och vi tog en promenad till Jessica och Johan med familj. Vi hade pannkaksmys och soffmys. Jag är då inne i en mysperiod jag hehe... Höst-mys, bebis-mys, vänner-mys, the-mys, fåtölj-mys, mys-mys och mys-mys...
 
♥     ♥     ♥     ♥     ♥     ♥
 
Eftermiddagen i bilder! ♥
 
 
Från vänster är det jag, sen vår dotter Jasmine ♥ och pappa Daniel, sen är det Johan med Maja i famnen och Melvin som sitter längst ute till höger! ♥ Jessica tog fotot!
 
 
Lilla familjen Kokkonen! ♥ NEJ, Jasmine letar inte en flyktväg, vi är inte alls några påträngande och inte alls gosiga människor jag och Daniel. Nej, vi myser inte heller!!! ;) ♥
 
 
♥ KÄRLEK! ♥
 
 
♥ KÄRLEK! ♥
 
 
Jasmine somnade ju igår kväll vid tiotiden på kvällen, svintrött på morgonen var hon och ville inte kliva upp när klockan ringde vid åtta-tiden. Haha! Sen så tänkte jag, ja men då kommer hon ju sova bra på förskolan i alla fall haha.. Men då berättar förskolefrökan att Jasmine har inte sovit något.
 
Sara frågade: Jasmine ska du inte sova?
Jasmine svarar: Nä, med sin ljusa gälla pipiga röst.
Sara: Vill du leka?
Jasmine: Jaa, med sin ljusa mjuka stämma!
 
Sötnöten. Men så på vägen hem somnar hon i vagnen i tio sekunder, ajaj, inte sova hehe.. Men så i alla fall lyckas jag och Daniel hålla henne vaken på hemvägen och vinkar av honom när han åker i sin brumbrum. När vi kommer hem så vill damen direkt till mammas säng, sova utan blöja! :D Nädu hehe.. Men så pekar hon och säger mamma hihi.. Gud vad jag älskar denna lilla dam. Men vid 18.30 så går vi in på rummet med nenneflaskan och jag sitter och sjunger, hon somnar efter bara någon minut knappt och jag sjunger en tjugo minuter till och doftar på hennes hjässa.
 
Så får vi ser hur dagen blir imorgon! ♥
 
Jag ska försöka hålla mig vaken och se på "Äntligen Hemma" med en thekopp i fåtöljen och fötterna på pallen, sen lägga mig i sängen och se på "Hollywood-fruarna"!
 
Puss & Kram! ♥

Kommentera här: