Av privata skäl så mår jag fruktansvärt dåligt nu!

Jag skulle egentligen ha träffat mina närmsta vänner Jessica och Johan med familj igår, men jag sa att vi får ses när jag har slutat gråta, för tårarna slutar inte att flöda. Det gör så ont i hjärtat! Men så ringde det på dörren igår. Tänkte, hm Mamma och Matti ska ju inte komma riktigt ännu. Skulle bjuda mor och Matti på mat nämligen. Men så var det Jessica och Johan med blommor och pepparkakor, såååå glad jag blev och väldigt överraskad. Det värmde enormt i hjärtat och att få prata helt öppet och ärligt om varför det är så jobbigt just nu gjorde att allt kändes så mycket bättre igår och jag somnade så bra, slapp ha kvälls/nattångesten! Och ja jag somnade snabbt med Jasmine i min famn i sängen min. Tack, tack, tack ni fina vänner! Jag kan inte beskriva med ord hur mycket det betydde. Så de stannade också på middag och sen fikade vi, mycket, mycket trevligt! <3
 
 

Kommentera här: