1 Olessia:

skriven

vad roligt :)

2 johanna:

skriven

nej inget allvarligt som hänt, men kände bara att jag inte skulle hinna med datan, så man ville förvaran lite innan. =) Hoppas allt ät bra med dig och att du får en skön valborg!

3 mellen:

skriven

Sv: Tack gumman.. :) Jag älskar piercingen i näsan, den kommer jag ta ut sist av allt :D i löööve it haha.. ^^ Så mysigt ni kommer ha det då :D kramkram

4 Karolina:

skriven

SV: Min handlägare har informerat dålig och sedan tagit sin tid innan han hörde av sig för att få kompleterande uppgifter till ansökan och de har gjort att ansökan blev ännu senare än nödvändigt. Så de har gjort att jag inte får några pengar nu i maj... Så just nu kan jag inte göra mer än vänta och hoppas på att man kan få svar om bidraget innan maj månad är slut, lättare att skjuta på räkningar om man vet att de kommer pengar senare retraktivt (el hur de nu stavas).

Under tiden för att inte lägga så mycke energi på att tänka på de så funderar jag mycket på vad jag vill göra med livet och vad jag ska kämpa mot. Får jag bidrag nu så får jag för max 18 månader och då måste man juh planera vad man gör efter dom där månaderna typ.

Man får försöka hålla huvudet ovan vatten och kämpa på.

5 Marie:

skriven

Tackar! Oj vad mycket besökare!

6 RESESNACK.:

skriven

det var en del det :D



sv: åh det låter härligt. vi åker om drygt en månad :D varför kom jag till någon konstig sida (barbarella) när jag klickade på din länk?

7 Cajsa:

skriven

inlägg med skorna finns nu! :D

8 Lisa:

skriven

Shit du har ju höga siffor... Och du som gnällde förut att du knappt hade några besökare... :S



Skitunge, haha. ;0)

9 hanna:

skriven

så kul att det är många på någon blogg iaf :D!

hur har du gjort för att få så många?

10 Lisa:

skriven

Snygg piercing... ;0) Inte alls avis... hihi. =0P



Hade du en bra dag igår?!



Händer idag då?



Kram!

11 Johanna :):

skriven

ja den var lyckad!



jag är snart 15 år :)

12 Cajsa:

skriven

haha det är därför jag övar att gå i dem nu..XD

13 Lisa:

skriven

Såg att du legat på runt 70 pers som mest, det är ju mkt mer än jag någonsin fått. :S



Fy vilket slit... Håller på att röja i datorrummet och även på balkongen. Sååå mkt skit överallt och damm. Jag tål ju inte så jag mår inte så bra just nu, haha... =0P



Ha det så bra, nu måste jag sopa balkongen och torka av allt skit från grejjer... Som Pippi skulle ha sagt:



Städa städa varje freda och så varje jul, det tycker jag är kul. =0D



Kram!

14 Marie:

skriven

Jaa jättehärlig, hur var din valborg??

15 Michaela:

skriven

hahahaha :P

Joo här var det spiknyktert!

16 Olessia:

skriven

detsamma :D

17 Hilda:

skriven

Haha men om man kollar till vänster om statiskiken så ser man ju att edt bara står 71.

18 Hilda:

skriven

sv: jo men du har ju skrivit att du har haft 1167 unika besökare, när det står 71 vid sidan om själva diagrammet.

19 Hilda:

skriven

Jaha haha :)

Kommentera här: