Usch eländiga natt..

Mornmorn.. för er iaf hoppas jag..
Min eländiga natt, gjort ont hur jag än har legat... somnade sent, Stesolid är ju rena j*vla skiten.
Hjälpte ingenting alls. Nu har jag tagit en Alvedon 400mg, en Ibumetin 600mg, en Tramadol 50mg, en "Eitt val kvinna" och en "Folacin" tablett, min frukost.. men hoppas de tre värktabletterna ihop är okej.
Nej, min frukost är lingongrova, halva med falukorv (ketchup) och andra halvan med leverpastej (smörgåsgurka) och en kopp kaffe till..
Vet att Ibumetin och Alvedon är okej dock. 
Måste iväg på pappas rehabmöte.. så det kommer bli en jobbig jävla dag.. gråter.. usch.. idag börjar dagen redan skit.. jag som älskar sova till 11 iaf.. men vaknade vid 7 redan.. ändrat ställning hit och dit... bläää...

Positiva saker?
Vi har fått billån..
och ska komma iväg idag eller imorgon och se på bil, köpa nästa vecka sen.
Blir det Jönköping då måste jag orka in på IKEA, det är helt klart min favoritaffär ever..
Vi ska in på Karlssons i Mariestad, idag eller imorgon, köpa lite saker, handla målarfärg till köksväggen.. 
Lördag ska jag på 20-års-kalas, fest.. vad det nu heter.
Men har förvanat kusinen att jag kanske inte blir kvar länge om dom inte har en säng.. golv är hårt.. 

GRATTIS SOFIA PÅ 20-ÅRSDAGEN!!!

ÖNSKAR KUSINEN KATJA,
MED FAMILJ.
(Daniel, Siri och Whiskas)

Det känns sorgligt att ha så här.. visst kommer det bli bättre en dag.. men denna dag känns jobbig.. 
Man är så ledsen och nedstämd.. vill inte ha så här.. 
Just nu sitter jag och jag sitter sett då värker det bara i nacken och hugger i bröstryggen, 
men har inte den typiska ländryggssmärtan..

Var och klippte mig igår iaf.. unnade mig det då jag.. jag tappar lätt livslusten när man har värk och måste kämpa för att få dagen att gå vidare...

Tack min underbar älsklingsförlovade Hunny Bunny för att du finns här..
Älskar dig sååååå grymt mycket..


Vad tycker du om frisyren?
Gör mig glad, säg den är fin.. ler..
Håret i bak ska vara spretig och ligga nedåt, men hade haft halsduk så det blev lite tossigt..


/Katja!
1 Lisa:

skriven

Jo det blev bra i håret. (Lite bättre än det du hade klippt själv... ;0) Hihihi.)



Hoppas det går bra på det där mötet ang din pappa.



Kramis!

2 Lisa:

skriven

Nu får du ett inlägg till eftersom du ju hade skrivit till mig, hihi. =0P



Idag kommer min kompis från V-ås och hämtar mig och kör mig till mina föräldrar. Jag tänkte passa på att umgås med dem till imorgon då jag ska vara barnvakt. Blir till söndag f.m. nångång...



Jag mår okej, men så jäkla trött så jag inte vet vad jag heter knappt... Och även om jag blivit mkt bättre med förkylningen så har jag börjat få mer och mer färgat grejjs i näsan... Du vet sånt som man snyter ut... (Vill inte skriva om sånt äckligt här, haha... 'asg')



Kram!

3 Gaia:

skriven

Svar: Tack! Tja, inte händer det väl så mycket i helgen. Ikväll ska jag i alla fall på en kurs i streetdance =) Kommer bli jättekul. Vad ska du göra i helgen då?

4 Pumsan:

skriven

Tycker du blev SKIT snygg i den nya fina frisyren. Du passar i kort hår. =) Ta hand om dig nu stor kram

Kommentera här: