Min brännskada...

Förra helgen var vi ute för länge i solen..
Det blåste och det kändes kallt ute, vi frös hela tiden, gick med filtar på oss och huttrades.. men det vi inte märkte var att solen var sjukt het, så min älskling brännskadade hans näsan och panna. Och jag brännskadade mina läpparna.. Grr.. så ont det gör, men Idomin är bäst. Här kommer ett litet klipp på mig..
/Katja
1 Pia:

skriven

Sexy baby!!! ;)

2 Anonym:

skriven

Men shit! Vad skumt att det kunde bli så..fy då..ja idomin är bra grejjer. den filmen vill jag också se iofs. nej får se hur helgen ser ut förutom att jobba söndag iafKrams!

3 Lisa:

skriven

Stackars pikku Katja... Hihi. =0P



Förstår dig, jag skulle inte heller vilja gå ut så där. =0/



Hehe, det tycker du...



Kram!

4 Misshopeful:

skriven

Självklart få du fråga. Vad som helst. Det finns inga dumma frågor. Jag ska försöka svara så gott jag kan. Vi är många som seglar i samma båt.

Önskar er all lycka till!

5 Karolina:

skriven

ja, den där solen är farlig när de blåser.

Jag hade tur i lördags, men fick en härligt röd färg i pannan och på näsan. De var inte änns så att sminket täckte de hela... Så de blir när man sitter i solen och de blåser.

Får hoppas du blir bra snart då...

6 Karolina:

skriven

SV: Tackar! De är ingen fara att du missade.

I helgen kommer en kompis som jag gick gymnasiet med hit då dom inte kunde komma helgen som var.

Själv då?

7 Erica:

skriven

Svar: - Nejje.. det är BÄST ju! ;D



- Stackare.. verkar inte kul det där...

8 Martina:

skriven

urch då lätt inge vidare:/



SV: idag blir de väll at bara ta de lugt igentligen.

sj?



kram

9 Misshopeful:

skriven

Ja förhoppningsvis så blir det ET imorgon. Med förutsättning att äggen har blivit befruktade och att allt ser bra ut. Nej, tyvärr är det här vår andra 2:a ivf-behandling. Första behandlingen resulterade i ett tidigt missfall, fyra döda embryon som inte klarade av en upptining. :( Men nu får vi verkligen hoppas att det går vägen den här gången. Vi är också på Sahlgrenska och de är jätte trevliga där och tar väl omhand om er.



Du är välkommen med alla frågor.

10 Pewsi:

skriven

Ajdå.. :/

11 Lovisa:

skriven

Aj aj aaj

12 Anonym:

skriven

SV: Helgen har varit toppen!

hur har du haft det själv då? :)

Kommentera här: