Varit lite off..

Under ett tag.. men jag ska iaf göra FET (Frozen Embryo Transfer) vecka 45 så det är dit vi blickar oss fram just nu.. så får vi se..

Vecka 47 så bär flytten av till Skövde.. känns skönt..

Annars så ska jag till läkaren i möra.. å jag är trött å har ont som tusan..

Vi har packat o rensat en hel del med.. trots att det är en och en halv månad kvar till flytten..

Till helgen kanske det bär av till Örebro och hälsaDaniels bror Simon, samt så blir det i så fall IKEA, pasa på att göra två flugor i en smäll.. hihi.. Möbler till nästa hem och vardagsrummet..

1 Simone:

skriven

SV: Jaa, lite ;)



Hur är det med dig hjärtat?

2 Johanna:

skriven

Härligt med flytt, då händer det ju något..och så har ni v 45 och se fram emot =)



3 kittymon:

skriven

Tackar vännen! Men jag känner mig inge vidare snygg just nu men det har nog med allt det andra. Mår man inte br hur fan ska man kunna känna sig snygg liksom. Vill ju bara krypa under täcket och försvinna.



Flytt till Skövde? Fick ni lgh ni kollade på? Det är väl skönt att komma bort därifrån?



Hoppas det går framåt hos läkaren. Jag ska till min läkare nästa vecka. Vette tusan vad hon ska göra elelr jo blir väl och tömma knät som jag har gått med i två månader :(



Hoppas det ljusnar snart för dig !

Kram

4 Emma:

skriven

Hejsan (:

Åh va skönt, jag vill åxå flytta ):

känns som man aldrig kommer hemmifrån just nu ):

Usch va jag hatar höst & vinter !

jag mår helt okej, dudå ?

Kramar

5 Linda:

skriven

Får hålla tummarna att det funkar nästa gång :) Tycker du är stark!



Den 6/11 blir det..och tiden går ju sååå lånsamt!!



Ååh vad roligt,vi ska också göra det ju :D Det är väl leveranstid på typ 6 veckor och mer,så vi tänkte lägga en besällning nu till helgen så vi får soffan och matbord och stolar lagom till flytten :)Eller aa,så vi slipper bo i ett tomt hem alltför länge iaf :P



Ska ni kika på nå speciella saker?

Ååh det ska bli så skoj med ett eget heeem,äääntligen :D:D



Kramar

6 Jessica:

skriven

Era stackare, missfall är inget kul oavsett hur långt det gott, har själv gått igenom två.



Skönt iaf att ni fått ny tid, du ska se att det går bättre då. Härligt också med flytten, måste vara toppen att ha den att se fram emot.



Skickar massor med lyckokramar!



7 Pia:

skriven

Det är bra att du ser framåt igen! Inte det lättaste alla ggr men det bästa!



Härligt för er att få flytta!

8 Lina:

skriven

Förstår att du inte orkar skriva en massa! Finns här för dig om det är någon jag kan göra! Du har haft sådan enorm otur!! Jag hoppas, tror och ber för att det vänder för dig snart!!



KRAM

9 Malin - Hockeyfruga:

skriven

hihi ja, han kan om han vill ;P

ni har roliga saker att se framemot, härligt!

ja mår fint..haft en dålig dag men morgondagen blir bättre:) Kramar gumman

10 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



Hur är det idag? :D

11 Malin:

skriven

Åh jag blev så otroligt ledsen när jag läste du hade fått missfall, jag fick en klump i magen :| Men jag hoppas att du blickar framåt och inte gräver ner dig i det som har varit (hur svårt det än må vara) <3

Du kan fixa det här och jag hoppas verkligen ingenting annat än att det ska FUNKA med det som sker härnäst.



Svar; Med mig är det helt okej just nu. Sitter och försöker hitta fakta om färgen senapsgul, vilket i är i princip omöjligt.. x>

12 Martina:

skriven

Hej!

Va tråkigt att reumatisemn stötter bort fostre men hoppas ni får hjälp så ni snart kan bli graida igen!

va skönt coh kul att flytta:)

Allt bra annars?



ha en bra dag

kram



PS: finns här om du vill prata!DS

13 Karolina:

skriven

Jag håller tummen att de går vägen denna gången då. IKEA är alltid kul, fast jag tycker de är lite rörigt än så länge där. Önskade en annan bara kunde åka dit och välja en soffa, men men de får bli när vi sparat. hoppas ni får trevligt i helgen om de blir Örebro...

14 Therese:

skriven

Go kväll!

Kan tänka mig de, tänker på dig och hoppas att ni stöttar/tar hand om varandra!Här händer det inte så mycket mer än att jag tränar, jobbar, vilar och där emellan försöker jag att få något gjort här hemma. I morgon funderar jag på att gå ut & se/lyssna på Björn Rosenström. Vad har du för dig då? Några planer inför helgen?

Många varma styrke kramar

15 Lina:

skriven

<3 <3 <3

16 Maria:

skriven

Hej och tack för din kommentar. Kul att du också ska börja Aura :) Jag har aktivitetsersättning och jag kommer ha kvar den under hela tiden jag går på Aura. Vet inte hur det är om man är sjukskriven. Har du någon handläggare du kan fråga??

Lycka till du med. Hoppas det går bra för dig.

Mvh Maria

17 Maria:

skriven

Jag vet inte så mycket om Aura mer än den informationen som vi har fått om själva kursen. Men den är tydligen ny i alla fall, så kanske är rikstäckande. Behövs lite såna satsningar :)

Kommentera här: