<3 Solid Base <3

FTW ;o)

Eller vad säger ni?





1 julia:

skriven

sv:Haha tack :) Vad är dragracing ;p ?

2 Daniel:

skriven

Nostalgi! Lovely!

3 Johanna:

skriven

Det var längesedan man hörde dem :)



okej jag jag är dåligt insatt mina har funkat bra för mig...vad heter deras linsmärk.. vad står dte på förpackningen? eller den heter som företaget?

4 Cajsa:

skriven

tack sötnos! ♥



Det är okej..själv?

5 Cajsa:

skriven

efter 22 kan jag tyvärr inte lyssna.. :(

6 Beatrice Jakbobsson [foto]:

skriven

sv: jo jag förstårpå ett ungefär:)

7 Martina:

skriven

bra låtar:)



hur är de annars med dig denna dag något speciellt planerat?

kram

8 Em:

skriven

hej söto!

Joo de är faktiskt skoj, tror jag är inne på 3 skolveckan nu :D eller om de är andra.. mitt huve är itne rikigt med just nu, håller nog på att bli sjukis..

Ååh okej :D

I veckan blir de bara skolan tror jag, helgen ut & äta med sambon för att fira ett och ett halvt år :)

Själv då? :D

Kramar

9 Angelica:

skriven

:D



Fick faktist tips om att de kan tänkas sälja dem på mackarna.

Där har jag faktist inte ens tänkt tanken på att de kan ha saker :D haha

10 julia:

skriven

sv,haha okej :)

Jo,dom är bra!

Visst är hon<3

11 Johanna:

skriven

okej, skumt, man borde ju få testa ett par vanliga med rätt styrka hur skall man annars veta om man trivs med linser?! Så var det iaf för mig. jag fick testa 1månad med rätt så man visste om man trivdes.



hade med bekymmer i början med in och ut, men man kommer på rätt teknik till slut :)



Ja gör den jag vill skratta åt andras bilder och inte bara åt mina! :)

12 Simone:

skriven

Helt sant verkligen, önksar just nu man hade mer ork och tid. Men får kämpa på. De har ju försvunnit en hel del läsare nu, uuusch ;P

13 Maado:

skriven

Ja det var en riktigt rolig photoshoot =)

Inte riktigt min musiksmak det här vanligtvis men perfekt när ska träna ju!

14 Vicki:

skriven

Jag har hört fler som säger att det inte går bra med vitt bröd. Vad menar du med stopp? Kan man inte svälja det länge?



Är du gravid eller ni jobbar på det nu?



Vicki

15 Felicia :):

skriven

sv: okejs :)

det är bra med mig.

händer i veckan? :D

KRAM

16 MalinKalin:

skriven

Sv: Ja då det är rätt bra poäng :P Men det finns ju små hästar också och dom flesta är ju snälla :)

17 Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

skriven

hihi aaw tack, va söt du är !:D allt bra me dig? ;) <3

18 kittymon:

skriven

Tackar! För kommentaren om min spanien shopping. Tyvärr kan jag inte använda kläderna jag köpte där men väskorna går utmärkt.



19 Lisa:

skriven

Solid Base är BÄST. ;0)

20 Johanna:

skriven

Gick inte att kommentera ovan. Vad kul med hus, när får ni tillträde?=)



nja, från min sida kommer den bara användas till korka upp cidern :)

21 Johanna:

skriven

gå och publisera om det. det fick jag göra när jag hade blogg.se och det inte gick och kommentera :)



Hoppas ni kan få det lite tidigare! :)



Denna boken var visserligen bara påhittad inte verklighetsbaserad,

Kommentera här: