Mor <3 dotterdag...

Upp halvåtta, iväg på vattengympa, sen frulle på stan med mor <3 Så köpte hon vad jag önskar mig när jag fyller år <3 Fick den i förtid, gör inte så mkt, sen så behövde jag ju inget heller iofs. Sen tandläkaren, trog ut en tand.. höll på att svimma, är så rädd, mamma höll mig i handen, hellre äggplock.. :) Men så nästa vecka ska jag dra ut en till.. så åkte vi en sväng, sen storhandlade vi och har shoppat lite... Mamma o dotterdag... tänk om jag en dag också får en dotter med blont lockigt hår... Kärlek, ja en son med, men.. ler...

Kram på er gummor o gubbar...

Vi hörs säkert imorn, blir våfflor, grädde å sylt snart....

Så bra jasg blir på kort då? NOT!!! Första bilden är jag full på, andra får jag solen i ansiktet och tredje sjuker...  Men jag o mamma på bildena iaf..

1 Johanna:

skriven

Klart du kan, du kommer fixa det fint :) kalrt du har körkortet till sommaren :P



jag längtar inte ett dugg efter julen, jag bara jävlades lite.

2 signe:

skriven

haha! söta bilder:)

3 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Förlåt att jag inte svarat. Antingen har jag inte fått kommentaren eller så har jag missat den av någon anledning. JA det e tråkigt att ha ångest o så. Hoppas också att det blir bättre snart. Hur e det själv med allting? Har ni också fått vårväder? Kramar

4 phiie:

skriven

nje, hahaha, ingen va seriös :O

5 Cajsa:

skriven

hehe ja ett kvinnofängelse..XD

6 Malin:

skriven

haha, så typiskt att man ALDRIG bli bra på kort, sådana kort som man faktiskt VILL bli bra på.

jag avundas verkligen dom som konstant ser bra ut, sådär perfekt avslappnade ut bara; så vill jag också vara.



svar; Bra att du mår bra kära du! Iallafall relativt bra. och jag är vegitarian så nu ska jag ta mig en titt på din andra blogg;

hur känns det än så länge med det "nya livet"?

kram!

7 Cajsa:

skriven

Hejsan sötaste :D hur är läget? :) Skönt med helg säger jag...^^



Skulle du vilja hjälpa mig i typ två sek? (A) Behöver fler som röstar på mig på dessa två länkar: http://hundratusen.nu/#/mix/IryI och http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=HTiS2KqhkUkW5y6NmOtM469l#bikiniGallery. Skulle vara toppen om du ville rösta 5 stjärnor på bikinin och lägga en röst på min tuggummipåse. :) gör gärna en egen påse också om du vill och hjälp mig lite extra. ;-)



Kramis sötaste! :D

8 Angelica:

skriven

Ok,jo,men vi har ju två barn. Killen har en son sedan innan så det blir väldigt trångt i baksätet..



Ser ut som om ni haft det riktigt kul :D

9 Beatrice:

skriven

hej tjejen :) är allt bra ? :) kram<3

10 Åsa:

skriven

Härligt med mor och dotter dag det är ju aldrig fel



kram

11 Ness:

skriven

hur äre med dig:D?

12 Lisa:

skriven

Tack. =0)

Japp jag vet att du inte kan ha skor med höga klackar p.g.a. din dumma rygg. =0(



Hur mår du? Hörs ju inte så ofta numera. Har dock msn på mammas dator nu, så vi kanske hörs lite mera framöver, hehe. ;0)



Kramis!

13 Lisa:

skriven

Glömde skriva; Japp, jag ändrade designen flera gånger då jag provade mig fram. ;0)



Nu får den nog vara som den är ett tag. =0P

14 Vicki:

skriven

Hur är det med dig??



Låter inget vidare med tandläkaren, jag gillar inte heller att gå dit.



Vicki

15 Pia:

skriven

Ibland måste man bara f¨umgås med mamsen och ha det gott! =)



Skitsnygg är du på alla korten! =P ;)

16 jessica:

skriven

Förlåt för sent svar..

Men tack, jag mår bra :) Hur mår du själv?

17 Z A N D R A :):

skriven

sv: det är bra, själv då? =D

18 Vicki:

skriven

Inget nytt att berätta??



Trevlig helg,Vicki

19 En Romantisk Saga:

skriven

Mysig liten kisse :)

20 Z A N D R A :):

skriven

TJOSAN! :D

Allt bra?

Kommentera här: