ÄNTLIGEN INTERNET...

Men orkar inte skriva så långt inlägg..

I lördags så flyttade vi...

Måndags skrapades jag och det gick jättebra, narkos o allt efteråt, inget illamående, inga smärtor, blödde bara första dagen.. men psykiskt så gör det ont..

Lite bilder på huset.. taget med mobilkamera, ha överseende..



Vardagsrum



Matsal/barrum



Köket



Övervåningen/Mitt datarum/bibliotek



Filmrummet/Älsklingens mediarum



Finfina golvet



Ska upp fem imorgon, till lägenheten, rensa lite i trädgården där och slänga en grill o ta med cyklarna så det är nog dags o nanna kudde närsom, lite kvällsfika först..

Jag var "barnvakt" åt Selma i tisdags när lillebror o hans tjej var på hockey.. Saknade älsklingen så o han skulle ändå till Skövde så frågade om han ville sova över <3 Mitt gryn..

1 Tanna:

skriven

Så fint det blir i huset ! Har tänkt på dig och undrat hur det gått med allt. Hoppas verkligen att du mår bättre nu, ta hand om varann. styrkekramar i mängder !!

2 linda:

skriven

Åååå ni har så fint vännen och jag e så avis ska du veta, vill oxå ha ett fint hem ju..

förlåt att ja e så dålig på att skriva komentarer men ja kollar din blogg ofta.

miss you kram i massa

3 Erica:

skriven

Så fint ni har det!

4 Beatrice:

skriven

hej tjejen :) det var riktigt länge sen , är allt bra med dig ?:) kram

5 Pia:

skriven

Så ni har flyttat till hus nu! Vad kul!



Kan man se kort hur det ser ut på utsidan?



Hur går det med bäbisandet?

6 Cajsa:

skriven

sista bilden, AAAASGULLIG JU! :D

Kommentera här: