Bröllop på lördag.. :o)

Klädtips emottages gärna..
jag som inte är förtjust i att klä upp mig och sånna saker.. ;o)



Av respekt till brudparet så har jag plockat bort vart bröllopet kommer att äga rum och vart festen håller hus.. :o)
1 Nadja:

skriven

hejje gumman. =) tack så mycket. =) Jo jag mår bra sj? =) Jo det är skoj att baka och skoj att göra andra glada. =) Gillar du att baka? kram

2 Angelica:

skriven

Tack så myckt :D Behövde förändring!

3 Nett:

skriven

Så sällan man är på bröllop, men klänning funkar alltid, bara den inte är vit ;) Ibland brukar paret ha krav på klädsel men det ser det inte ut som här.

4 Em:

skriven

Hihi, jag kan när jag vill ;D

Åååh, bröllop är så mysigt :)

I veckan händer massa men inget, typ hehe. Skola, träning & träffa vänner, lördag är de middag sen utgång :)

Själv då`?

Kramar

5 Martina:

skriven

hejsan!



haha jag är inte så bra på sånt där med klädtips och framför allt inte när de gäller bröllop, men nån klänning då? så svårt sånt där. Eller vill du ha något som inte är så diskret om magen är svullen?



Hoppas du får en härlig dag idag

kram

6 Cajsa:

skriven

hehe, det är tanken..xD

7 Tanna:

skriven

Jag har varit på ett par bröllop...så det beror ju lite på hur "fint" det ska vara. I somras hade jag en lite kortare svartvit randig klänning, med höga klackar och kofta ovanpå ( det regnade ute).

Jag tror det viktigaste är att man trivs i kläderna, spelar ingen roll hur fina kläder man har om man inte trivs i det, för då bär man inte upp dom och ser bara obekväm ut.

Kram

8 Johanna:

skriven

härlig inbjudan! :) mysigt med bröllop :)

9 Simone:

skriven

Om man vore de du :D



Hehe aah va snällt, tänk om man hade så pass iaf så man kunde ge bort lite grann. Men just nu sparar jag undan till nästa sommar, då man ska till Grekland förhoppningsvis ;)

10 Vicki:

skriven

Så roligt att få gå på bröllop!! Inte var dag man får göra det.



Vi var på bröllop i sommras då hade jag kjol och top. Tycker du om kjol??



Skönt att höra att det är fler som varit trötta efter op. Då är allt nog som det ska.



Hur var det kan du äta allt efter op? Alla sorts bröd som franskbröd och all mat?



Ha det bra,vicki

11 Cissi:

skriven

Allting bra med dig idag? :)

12 Johanna:

skriven

Nu ligger vinnaren av tävlingen uppe på bloggen kolla om det var du som vann :)

Kommentera här: