Stort Grattis till: http://holen666.blogg.se/

Det är Linda som kammade hem kommentar 100, ni måste bara kika in i hennes blogg o gratulera henne.. Hennes tjusiga blogg, där ni ser hennes fina barn och där kan ni läsa om varför hon de senaste dagarna har svävat på små söta rosa moln...



Jättamassamycket GRATTIS!!!
1 Nadja:

skriven

Nu då missar du vem som åker ut. =(

2 linda - en vimsig mamma:

skriven

nej fan vad glad jaG BLIR!! tack tack tack!! =)

oki då lär jag kolla in det sen =) kram

3 Cajsa:

skriven

hehe det går bra för oss..xD

4 Johanna:

skriven

Jo jag har en två, dock inte så stor, 50kvm bara... Man klarar sig, men det börjar kännas litet nu :)



Ja tiden går så snabbt, tur man haft kul i alla fall :)

5 jessica:

skriven

Ja ikväll blev det bara städa laga mat lägga ungar duscha och mysa framför tv... Hemma med vattkoppor e inge kul =D.... jobba/plugga i morgon? =)

6 felicia:

skriven

vilken fin blogg!



jag är med i sångtävling, en stor dröm de skulle betyda världen för mig om du kunde ta dig några sekunder trycka på denna länken och sen trycka på RÖSTA

http://melodifestivalen2011.santamaria.se/?id=368

skulle bli så sjukt glad om du kanske kunde hjälpa mig lite på traven och skrammla ihop lite röster till mig.

PUSS!

7 Caroline =):

skriven

Hehe okej, hehe. Grattis till henne! =) Jodå, det funkar väl, fast är fortf inte helt 100. Hur mår du? KRAAAM <3

8 ansepanse:

skriven

förstår att du saknar din pappa vännen, jo på spotify kan man hitta mycket

kramar

9 Linda - En vimsig Mamma:

skriven

ja precis =) tack så mycket! kram

10 Nadja:

skriven

Jag hade hoppats på laleh. =( Vad gör du? =)

11 Johanna:

skriven

Tråkigt du känner tvärtom :(



två på 38kvm går en tid men inte i längden :)

12 Cajsa:

skriven

ok, kul! :D

13 Nadja:

skriven

Ja vad skoj, vad ska du lotta ut för något? =) Jag ska stänga ner och sova. =) Imorgon ska jag nog starta en present tävling. =) Natti kram

14 Cajsa:

skriven

näähää.. :P ok.. :P

15 Johanna:

skriven

jag skall nanna kunnden nu... eller ja om 15min ungefär när jag stängt ner här :)



haha härligt du har humor iaf ;)

16 jessica:

skriven

Vet inte om jag sett draktämjarn... hmm namnet säger att jag har hört den men inte sett den tror jag inte.

Ok jag hoppas att allt går bra i morgon =)... kram på dig.

17 Carro:

skriven

Men hej bara gumman,hur kan du se vem som var 25,50,75 & 100 ?? Jag menar .... öhhh..berätta gärna ,korkad som jag är =) Kram

18 Fnulan:

skriven

GRATTIS!!!!



Ja det blev en mkt bra dag/kväll =)



Puss sötnos

19 Nett:

skriven

Duktiga hon :) Japp, för båda paren så var ju det superbilligt och jag har en känsla av att de jeansen kommer att bli älsklingparet ;)

20 Nadja:

skriven

Godmorgon sovit gott? =) Kram

21 Susann:

skriven

vilka sötisar :)

22 Martina:

skriven

Grattis till henne:)



låter som du skulle ha en mysig kväll igår:) halv 8 är bra haha;P fan va den gubben botte igår haha.



Ha en super bra dag

kram

23 Alexandra:

skriven

hon har en bra blogg :)

24 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

gu' så alla länkar varandra med vinnande kommentarer hit och dit haha :D

25 Jennifer:

skriven

Jo jag vet hur det känns, men idag ska jag iallafall ta och pallra mig iväg till jobbet =). Ha en bra dag!

26 Linda - En vimsig Mamma:

skriven

texten blev jätte bra! jag hade redan lagt mig då =) hoppas du sov gott i natt?kram

27 Angelica:

skriven

Jag bor i Västerås.. så den du tipsade om tårtorna bor ju bara en timmes färd från oss,så jag pratade tårtor med henne igår :D

Hon gör ju superfina tårtor :)

28 M E R E I:

skriven

- congrätz to her :)!

29 Linnéa:

skriven

Hur är det med dig idag?

30 J:

skriven

oj hur länge var du vegitarian då?



ja Hannah Montana var det ;)



ska du göra i helgen då?

31 Vicki:

skriven

Vad är det för ultraljud du ska göra? Är du gravid?



Med mig är det bara bra och det går bra. Sist jag vägde mig hade jag gått ner 25kilo. Kommit i gång med träningen igen och provat på många roliga pass bla zumba.



Ha det bra,Vicki

Kommentera här: