1 Cajsa:

skriven

spännande att du väljer det...det skulle jag också ha sagt om jag bara var läsare, det känns mer som mig. eller hur!? xD men det är faktiskt chai-latten som är min. :P är SVAG för Baristas chai! Galet god! :O

2 Martina:

skriven

Tjo!

nä inget jag tittade på igår knappt jag mins vad ajg titta på jo stjärnorna på slottet...



jag och M har varit tillsammans i 7 år den 30 Juli i år:) så 6 ½ år nu, länge och vi har då inte ledsnat på varandra än hihi:)



låter som din brors tjej inte är riktigt vättig:S jobbigt när dem tror sig kunna klagga på andra osv.



Hoppas de löser sig

kram

3 JD | 60 kg ska bort!:

skriven

min kanal fyra funkade inte igår, blir galen :(



okej hoppas det blir bättre <3

4 Em:

skriven

Hej Kisekatten!

Spökligt vad lika folk kan vara!

Han har völ inte gillat Saab innan, men nu gillar han iaf vår saab :D Min Daniel SKA ha skägg, annars ser han så knepig ut :D hahaha

Ah okej :)

Men låter ju trevligt det ju, hoppas det går bra!

Massa kramar

5 Linda - En Vimsig Mamma:

skriven

jag missade tyvärr allt på tvn =/ men de går ju i repris =) kram

6 ansepanse:

skriven

jag tittade bara på familjen annorlunda :) grattis till SAIK :)

Sv: tack vännen, jo min kväll var fin :) tittade lite på TV som sagt och hade laptopen framför mig sedan när jag samtidigt borstade vovvarna

bamsekramar och en önskan om en fin tisdag till dig

7 ella:

skriven

ja kika upp kanske du kan hitta vem som bodde där ju=)han kanske bara hälsar på eller ej vill släppa taget

sett"spöken"hört,å sett saker flytta sig &sådant

men tycker d bara e intressant ,lite läskigt är d väll ibland hehe

farsan spöka rejält i början,mamma har jag ej sett men vet hon med varit här.

men är d familj så är d ju bara skoj

hoppas du fått sova gott ha en fin dag kram=)

8 Nadja:

skriven

den är ivory, axelbandslös, snörning i ryggen mm. =)



Oki vad jobbigt. =( Så har dem gjort slut eller inte?

9 saara :3:

skriven

Fin blogg du har! :)

Ville passa på att tala om att jag har frågestund på bloggen, som håller på till 00:00 inatt.

Jag svarar på alla frågor, så fråga på.

Och jag skulle bli jätte glad om jag fick ett par frågor ifrån just DIG!

Kram!

Kommentera här: