Om bloggandet....

Jag har blivit utmanad av Eds-familjen att svara på en dessa frågor å sen skicka utmaningen vidare, men här kommer svaren till att börja med  ....

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
- Jag följer väl några stycken.. främst ovanstående blogg som är Eds-bloggen.. men annars är det nog ett tio-tal till..

♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
- Bara några är dagboksbloggar tycker jag, resten av dem är ganska allmänna..

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
- Ja, det tror jag absolut.. JAg är helt ärlig och öppen i det jag skriver.. kanske därför några iaf återkommer!?

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
- Det finns ingen gräns haha.. Det borde väl finnas en, men jag känner att det är skönt att ventilera mig.. Sen kanske jag inte alltid går in på detaljer.. Och inte skriver om det mörkaste i mitt liv.. Men att få vara som jag är i verkligheten är att vara likadan i bloggen, öppen och ärlig. Take it or leave it! Det är upp till dig!

♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
- Bekräftelse bloggar jag väl egentligen om att få.. Jag bloggar för att få utlopp av mina känslor. Sen att både ha gjort en Gastric Bypass, en mkt lyckad sådan. Som det finns massor med folk som gjort. Sen också att vi gör IVF, båda dom "sakerna" är stora och kanske intressanta att följa...

Har du träffat människor IRL, efter att ha träffat dem via bloggen?
- Nej, det har jag faktiskt inte...

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
- Lätt att det är...

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
- Jadu, egentligen kommer jag inte på något, hur mkt jag än fundilerar.. Jag tkr bara egentligen det är positivt att jag är så öppen, då lär ju folk verkligen lära känna mig!

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
- Jo det kommer jag säkert att göra, men kanske inte lika mkt eller lika lite..

Å nu var den utmaningen avklarad NÄSTAN för nu är de min tur att utmana nån annan i min tur
men måste bara säga TACK Eds-bloggen, för de var en skoj grej att göra....

Här är dom jag utmanar- om ni vill förståss =)  :
Dom som vill...
1 Nadja:

skriven

Tack. =) Vad händer idag? =) Kram

2 ansepanse:

skriven

kul att läsa om dina tankar när det gäller bloggandet

jag hade ju den själv i förra veckan :)

kramar

3 Carro:

skriven

Skoj å läsa ditt me gumman <3pözz

Kommentera här: