♥ Vecka 17 ♥ Jag är på dag 113 av 280 (40,4%).

Tiden går faktiskt väldigt fort.. dagarna med.. Trots att jag inte är på praktik eller dylikt just nu.. Men nästa vecka ska jag prata med arbetsförmedlingen om att börja en kurs. Samt att jag ska på rutinultaljud..
Dagarna består annars lite av att packa, packa o packa.. eller minus packa och packa typ hihi.. Ingen stress eller panik, det varken bra för mig eller fostret..

Idag så har jag varit hos läkaren, det gick bra. Hon är verkligen förstående, hon har förstått mer om mig än jag om mig själv.. Det var hon som fick mig att inse hur situationen egentligen är. Nu skulle hon skriva läkarutlåtande så att jag kan ansöka om aktivitetsersättning på halvtid och arbeta på halvtid när jag varit hemma med vårt barn. Tänkte sommarjobba nästa år :O) Iaf så var läkaren så glad för min skull för graviditeten o tog på magen o log.. Hon är så bäst.. Hon skulle skriva remiss till sjukgymnasten igen för jag är gravid så jag får träna, förhoppnings vattengympa, träna fogar o rygg.. Jippieeeeeeeeeee......... :O)

Sen efter läkaren var vi hos Selma som fyllde ett år.. :O) Söööötaste är hon i hela världen.. lilla flickan.. Grattis i massor.. Ska tigga mamma Mikkan om massa kort sen :O)

Nu slappar jag framför tv'n i soffan, det var lääänge sen.. ikväll är Daniels sista dag i veckan.. Sweet, me loves.. i veckan ska vi till stugan, ta med massa lådor i min Sossecontainer, sen städa o dona litegrann.. :O) Ska av Mikkans snälla far få låna släpvagn med.. TACK :O)

Massor med kramar till er alla och jag brukar läsa era bloggar då o då, men brukar inte kommentera när jag inte är inloggad i min blogg...
1 Nett:

skriven

Låter som att du har det hur bra som helst. Själv njuter jag av lite ledighet, kort vecka här med för familjen.. ja utom jag då för jag skall jobba hela helgen, men fram tills dess så är jag ledig. :)

2 JD | sextiofem kilo ska bort:

skriven

vad kul att det gått så långt, och att allt går bra :)

jo jag mår bra!



bessemerfesten är någon lokal grej som är varje år här, marknad, olika aktiviteter och sånt :) hihi!

3 Carro:

skriven

Ta massssssssa kort på stugan,vill se mer ,ur ALLA vinklar och vrår...Är så glad för eran skull....kramen

4 ansepanse:

skriven

oj, nu har du kommit riktigt långt i din graviditet, vad spännande :)

Sv: har ganska mycket värk men jag tycker det är härligt med den här årstiden när jag kan vara mycket ute i vår trädgård och pyssla lite

önskar dig en fin kommande helg

bamsekramar

5 carola:

skriven

Så skönt att man träffar rätt läkare som förstå och vill hjälpa.

Vi har fått sån bra hjälp, hjälp vi borde fått för flera år sen men men.

Känns som om det blir bättre dock finns min sorg inombords, den syns inte och jag är bra på att spela teater.



kramisar och var rädd om dig

6 Fnulan:

skriven

Du kommer när du kommer söta!

7 Emma:

skriven

Jag har visserligen inte gjort IVF, men grattis! Vi är nästan lika, jag ligger typ två veckor före dig i graviditeten. Visst är det spännande? :)

8 Evelina:

skriven

Härligt att allt rullar på för er:)

9 Johanna:

skriven

Härligt med bra läkare, sånt gillas :)



Lägenhet står still just nu, var på en i måndags men 3 vån utan hiss funkar inte den dagen man skaffar barn, så får kika vidare...mäklaren skulle höra av sig till mig om de fick in något som passade mig, har ju tittat på3 hon haft nu så hon har koll på vad jag kan tänka mig :)

10 Vicki:

skriven

Hyr ni ert hus eftersom ni har hyresvärd? Skövde jobbar du där? Hur långt är det i mellan?



Ja, jag tycker op har blivit riktig lyckad. Tycker livet fungerar bra och kan äta allt i lagom mängd. Vissa saker kan man äta mer av än andra men man har lärt sig när det är stopp. Alkohol har jag inte heller några problem med. Ska man klaga så är det det sista kilot som inte vill försvinna men jag har några dagar på innan jag går på semestern.



Hur går det för dig efter op nu när du blivit gravid? Är det som vanligt ändå?



Ha det bra,Vicki

11 Martina:

skriven

Hej vännen!

jo dagarna coh veckorna dem springer verkligen iväg man hänger inte med för 5 öre.

vilken bra och förstående läkare sånt gillas, skönt när dem tar en på allvar. mysigt att magen växer också:D



hihi härligt och mysigt att du kunde lyssna på hjärtat:D snart dags för rul med ju:D



Hoppas ni får en härlig dag coh att de går bra att packa.

kram

12 Angelica:

skriven

Jäääklar vad fort tiden går,tyckte nyss du var i vecka 6 :D

Njut nu ordentligt gumman!

13 Jennifer:

skriven

Jotack det är bra med mig också =), jag är himla glad att det är helg =)!

14 Julia <3:

skriven

sv. tackar! jag mår bra. jo, jag äälskar att vara ute med båten :D !

15 Caroline =):

skriven

Hejsan sötnos <3 Det är bara fint =) Hur mår du? <3 Jaa hihihi :D Love you <3



Förlåt för sent svar, men det har varit mycket just nu :) Jag har varit i Jönköping hos min kusin från onsdag-fredag och sedan så har jag bara helt enkelt inte haft så mycket ork till att sitta vid datorn när vädret är såhär underbart! :D Hoppas att du mår bra! :D

Love/ Dr3amBejb3 <3

Kommentera här: