Det här med bloggandet..

Jag funderade på att lägga ner det, men ett tag sen var det mitt alster.. Egentligen har inte situationen i mitt förändrats.. Vi har i och för sig sämre och segare internet och det tar en evighet att komma in på vissa bloggar som har mkt bilder m.m. eller ganska krävande grafik kan man säga.. Det är jättetråkigt!!

Magen växer och jag går in i vecka 34 i morgon :O)

Ny bild:


Sitta i soffanbild :O)



En äldre bild nedanför..



Jag ÄR stolt över bebismagen :O)
1 Nadja:

skriven

Om du slutar blogga så får du inte glömma och lägga till mig på facebook mm. Jag vill så gärna fortsätta och ha kontakt. =) Allt bra? =) kram

2 Lisa - Mamma till Alice <3:

skriven

Vilken fin mage du har... ;0)



Hoppas det är bra med dig?!



Jopp, Alice växer så det knakar, min stora tjej. Blir ju 8 månader nästa onsdag. =0P



Kramkram!

3 Caroline =):

skriven

Så mysigt, längtar tills man själv får en sådan :D <3

4 Vicki:

skriven

Vad tråkigt om du ska sluta att blogga!!!!



Har du fb?? Vill gärna följa dig och familjen nu när bebisen snart ska komma.



Hur går det med gradviliteten efter en sådan magoperation som vi har gjort??



Ha det bra,Vicki

5 Kusin fia:

skriven

Som du sa till mig på ett ungefär, behöver inte lägga ner för att man bloggar sällan ;)

6 linn:

skriven

Hej! Vilken fin mage du har, snart är det dags! Underbart! Vi skrev mkt till varandra i våras när vi plussade, tyvärr tog våran resa slut i maj i v14:/ annars hade vi haft samma bf datum :) jag är dock gravid igen och hoppas på ett mirakel. Sköt om er! Kram linn

7 Evelina:

skriven

Åhh vad mysigt:)

Hoppas allt är bra o nu kommer tiden gå snabbt ska du se:D

Kommentera här: