Kusinmys!

Vilken underbar dag det ändå har varit, trots att jag mått kasst och Jasmine haft bajsmarathon. Jag somnade på soffan ett tag och då hade barnen öppnat Selmas resväska och tagit ut tandkrämstuben, det var nerkletat över vardagsrumsdörren/glasdörr, soffan, speglarna m.m. Smått panik, tja inte egentligen. Vad ska jag göra då liksom? Stå och skälla ut barnen som äntligen har kommit överens och lekt på så bra? Nej du, det är inte jag. De har kramats och pussats och varit jättesnälla mot varandra! Selma hade klättrar upp och tagit en smörgås åt henne själv och Jasmine, blev väldigt paff. Sött som tusan, ändå slumrade jag inte länge.. Jasmine totalvägrade att sova middag så hon somnade på två röda ikväll! Nedanför ser ni sååååå mysiga bilder som jag längtat efter!! ♥
 
På bilden nedanför så kramar kusinerna varandra! ♥ KÄRLEK
 
 
På bilden nedanför så är ongarna skitglada hihi... Jasmine är svintrött och har lagt sig i sängen flera gånger under eftermiddagen. När hon gjort det har Selma bäddat ner henne och då kom Selma med bibeln och skulle läsa för Jasmine! ♥
 
 
Ja ni ser ju vad Selma gör på bilden nedanför, hon klättrar upp på klösträdet. Jag har satt fast det, säkrat det eftersom Jasmine börjat klättra. Selma klättrade ända upp och satt på den delen hon har händerna på. Jag hade lite bråttom så hann inte fokusera kameran hehe och Jasmine är jättesur för att hon inte kommer upp! Haha!!
 
 
Efter incidenter i Jasmine och Selmas relation tidigare har Jasmine inte vågat sig fram till Selma. Men nu vill hon kramas med henne hela tiden. Mitt hjärta smälter sååååååå.... ♥
 
 
Puss & Kram!
 

Kommentera här: