Katja Kokkonen från Skara är en bedragare!

Just nu cirkulerar mitt namn på internet på diverse köp och säljsajter som jag skulle kalla oseriösa. Det har lagts upp annonser på elektronikprylar, cyklar och vad mer vill jag helst inte veta.
 
27/12 2015: Kontaktade en tjej mig och frågade mig om jag hade sålt elektronikprylar, en Sonos Playbar och Sonos Play 5, för 6800:-. Annonsen hade varit insatt på citiboard.se. Jag blev väldigt förvånad givetvis och förstod ingenting. Jag trodde att det hade skett ett misstag. Men det var det tydligt inte. Men jag hade inte satt in någon annons eller dyligt. I detta komiska sammanträffnde var att köparen bor i Götene och ville hämta sakerna hos säljaren (i detta fallet tydligen jag i från Skara). Och då är det bara cirka 2 mil att hämta och kika på prylarna. Då när köparna ville det, slutade bedragaren att svara.
 
28/12 2015: Så hör sig en till tjej av sig och då ska jag ha sålt en Roland sp404sx på vend.se för drygt 2500:-. En till, en till alltså?! Hon har tyvärr också betalt in på kontonumret hon har fått.
 
1/1 2016: Idag så fick jag reda på att jag också har lagt ut en cykel för försäljning på sajten happymtb.org. Mer än så vet jag inte.
 
Lite uppgifter om hen som gör så här:
 
Användarnamn: Katja.Kok
Mail: [email protected]
Bank: Marginalen Bank
Kontonummer: 9235-2187400
 
Ta gärna kontakt med polisen för att göra en anmälan, så vi får ett slut på den här bedragaren som hållt på allt för länge.
 
Snälla hjälp mig!
 

Kommentera här: