Martina

Martina, jag har omformaterat datorn och inte alls suttit här mkt, din blogg beautywolf är ju lösenordsskyddad, om du vill vara sötast och maila mig ditt lösenord och användarnamn :O)

[email protected]
1 Cajsa:

skriven

shit va läskigt! :O har tänkt på dig asmycket den senaste tiden! och så kommenterar du! XD

jag har också haft mycket och bara hunnit med de bloggar som jag svarar. bloglovin' har inte alls hunnits med denna sommar! :O

2 Johanna:

skriven

Japps, fick inte fortsätt där jag var innan, men är på min gamla tjänst nu, men vill ju jobba som specialpedagog :)

3 Johanna:

skriven

sommar kan man knappt kalla det men har haft det kanon på semestern lite hemma, mycket borta :)



själv då?

4 Evelina:

skriven

sv: Hej jodå det rullar på kanon nu efter operationen så det är kanon skönt:)

Tack så mkt:)

5 Klara:

skriven

Hej! Hittade din blogg då jag läste lite om gbp-operationer, ska själv göra en. Jag undrar, du som har gjort en operation för ganska länge sen, hur ser dina matvanor ut idag? Hur mycket äter du osv? Vore intressant att höra. =)

6 Vicki:

skriven

Då har ni haft en bra tid som man och hustru och snart kommer där en liten bebis på besök.



Ja man hinner att ändra namn många gånger. Fast några förslag??



Hade det hänt något eftersom du fick åka i väg till akuten?



Ha det gott,Vicki

7 Sofia - Wilburs mamma ♥:

skriven

Du som är gravid, var med och tävla om en goodiebag! :) http://idamariasofia.blogg.se/2011/august/tavlingsdags.html#comment

8 ansepanse:

skriven

hoppas att allt är bra med dig vännen

bamsekramar

9 Nadja:

skriven

klart du får, skicka till min mail så får du lösen. =) [email protected] kram. ps grattis till bröllopet. =)

Kommentera här: