Helgen (fredag till söndag morgon) kommer här mest i bilder/foton (den var fullstpäckad).

Hejsan på er, god eftermiddag på er kära bloggvänner. I fredags hämtade jag Jasmine från skolan och då frågade hon mig om inte hennes vänner Domarina och Felicia får sova över. Men jag är en människa med rutiner och struktur och planerar väldigt noga och kan tycka att överraskningar är jobbiga. Men det gäller ju att ibland tämja på gränserna sina och släppa efter eller loss litegrann. 
 
Så ja sa ja, till att få huset fullt... hon vart lycklig hoppas jag.
Vi friterade pankokyckling, crispy chicken och detta var tydligen mycket godare än de nuggets som barnen hade ätit tidigare! De berömde maten flera gånger, det var roligt att höra. Och när hon får vänner brukar jag gå all-in så de fick finfina drinkar också.
Till frukosten så serverades det buffé...
Sedan på lördagen så åkte Domarina hem och Felicia blev kvar en natt till och de hade spa i badkaret så då fick de drink och en smarrig dessert. Vi åkte dock till Silverfallet innan de hade spa på lördag kväll.
 
 
Så på eftermiddagen så sa Jasmine och Felicia att de ville åka till Silverfallen...
 
 
För att de ville leta kristaller där...
 
 
Det är ju så himla vackert där uppe på berget såhär på våren då vattnet flödar i flera ton...
 
 
Jag är så förvånad över att energin kom tillbaka så snabbt efter att jag hade gjort operationen. Det är så skönt att komma ut nu och att orka och att även orka i den terrängen som Silverfallen finns på, jag är fascinerad.
 
 
Jag har sån energi och leklusten spirar, jag plaskade och gick i fallen jag!
 
 
Här spirar också energin, min älskade dotter Jasmine.
 
 
Dääääär, ett vattenfall, titta!
 
 
Jag blev lite blöt om fötterna! Hihi det var faktiskt jätteroligt att få vara lite barnslig och busig.
 
 
Det bara skvätter överallt!
 
 
Blommorna blommar i alla härligta färger och gult är inte fult!
 
 
Lila, viol och purpur...
 
 
Alla möjliga vackra blommor och färger...
 
Det var vår helg med Jasmine, den var alldeles fantastisk.
 
Kram, Tarja.

Kommentera här: