Jag är med i en fototävling...

Jag är med och tävlar hos Silvernina, för att vara med och tävla klickar HÄR på länken..
Detta blir mitt tävlingsbidrag, då jag älskar påskliljor..
Större bild så klicka nedanför:
/Katja
1 Anonym:

skriven

skola bara, själv? ^^

2 Anonym:

skriven

vart ska du pierca dig då? ^^

3 Evelina:

skriven

grymt fint bidrag :D

kram

4 evelina:

skriven

sv: Hej gumman:d Jajamen helgen har varit helt kanon bra,varit fint väder och de gör ju de hela bättre. Sjdå?

I veckan blir de praktisera:D

5 paulina:

skriven

ja detta smakar inte så farligt faktiskt! i veckan ska jag jobba, sen kommer min bästa vänn hem från sälen hon har jobbat där ett halvår så de blir nog en kanon vecka! :D själv då?

6 Anonym:

skriven

Tack, bara fint!! Ja nu i veckan ska jobba, nästan flera dagar i sträck...sen får jag va lång ledig i maj och juni :o). Härlig att våren är redan här! :o)Kramar!

7 Anonym:

skriven

hehe okej ;)

själv funderar jag på att pierca mig snett över läppen efter sommaren (:

8 Anonym:

skriven

hehe nej det var inte jag ^^

9 Josefin:

skriven

sv; Jag har nyss sett på Wipeout, eller inte nyss, för 20 minuter sen. :)

Själv då? ^^

10 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Fin bild!



sv; Jag har ett nationellt denna veckan och det är i tyska annars är det faktiskt inte så mycket läxor och prov denna veckan :D Skönt det! :)

vad ska du göra i veckan?

11 johanna:

skriven

ah har du dåligt järnvärde?=) då kanske dte akn vara det

12 hanna:

skriven

jo tack det är bara bra, hur är det själv då :D?

13 Cajsa:

skriven

hehe berättar det senare..^^

ja, det blir plugg, skola, öva och ska försöka träffa Ingela.. :)

14 paulina:

skriven

ååh så spännande, vart ska piercingen sitta? jag är sugen på att tatuera mej! :)

15 Alexandra:

skriven

tack så mycket för frågorna:) Svar kommer upp imorgon och på tisdag:)



guud vilken fin bild :) <3



16 Alexandra:

skriven

sv: vsg:) hoppas du vinner:D



Ja självklart:) blir ikväll och imorgon, men som sagt ja säger till :) <3

17 Alexandra:

skriven

SV: idag blir det skola, och sen plugga tror jag, riktigt trist hehe:P sj då vännen? <3

18 madde:

skriven

sv: men det är juh inte ditt fel om du blir yr. Har du pratat med någon läkare? vad säger dem?

19 Cajsa:

skriven

god morgon söt-tjejen! :D

allt bra idag?



hehe, ja fick provjobb idag! :D

20 Lisa:

skriven

Fin bild på påskliljorna... ;0)



Igårkväll så såg jag på "One Tree Hill", "Gossip girl", "Wipeout", spelade in "Parlamentet" och såg 3:e avsnittet i första säsongen av "McLeod´s döttrar". Så en riktig tv-kväll innan jag la mig vid 22-tiden då jag var helt slut... :S



Själv?

21 madde:

skriven

sv: aha okej.. hoppas det ser bra ut, eller att de kan se något svar på dina frågor :)



nja asså vi vill juh ha :) men vi har inte använt skydd på över 3 år och inget har hänt ännu.. tror det är för att jag är överviktig.. så jag ska försöka gå ner 10 kilo så får vi se om något händer då ;)

22 madde:

skriven

sv: haha men klart du fick fråga :) hur skulle du kunna veta? hehe



hur länge har ni försökt? har ni kollat er så ni har fått någon prognos eller liknande eller provar ni "hemma" bara? ;)

23 Lisa:

skriven

Okej hoppas du får en telefontid imorgon då. Jag ska också ta det lugnt kommande dagar tills på torsdag då jag har en hel del att göra inför mitt kalas på fredag...

24 Lisa:

skriven

Presenter är ALLTID viktigt... Moahahahaa. ;0)



Jag önskar mig pengar så jag kan göra ögonkontroll hos optikern först och främst och sen pengar till nya linser. Inget annat är viktigt för mig just nu!

25 Nicoel:

skriven

Jättfin bild !!!



Just nu pågår en fototävling i min blogg med ett presentkort i potten hos fotofyndet :)



Du kanske vill vara med :)

26 Evelina:

skriven

hej! hoppas du haft en bra dag?

finalisterna är utvalda. Besök min blogg för att se om du är en av dom :)

kram

Kommentera här: