Före 149,7 kg & efter 62 kg.

Före 149,7 kg 
Gjorde magsäcksoperation, Gastric Bypass 24/9 -05.



Efter 62 kg.
Rätt färska bilder här.


/Katja.
1 I Z Z A H - S V A R A R:

skriven

det va skojjsugt åh höra att du gillar min desgin tack ska du ha :D



allt bra me dej då ?

2 Anonym:

skriven

FAN va du är DUKTIG!!!

Snyggt jobbat =)

3 Maria:

skriven

Än en gång: WOW! Det måste kännas konstigt för dig också att se före och efter, overkligt att du såg ut så en gång i tiden...Gratulerar!

4 Bella:

skriven

Oj vilken otrolig skillnad! Var de inte påfrestande, hela omställningen?



Trist med bilen... Hoppas att de inte är ett alldeles för stort projekt för er nu när den är sönder:S Haha, det är väl klart att jag hjälper till om jag kan=) Hittade några andra skor som du gilla?

kram

5 Ullis:

skriven

Åhå, ja, det var ju onekligen lite "batwings" på armarna. Men med kläder på så syns ju verkligen ingenting! Hade jag sett dig på badhuset hade jag nog trott att du "bara" var nyförlöst. Otroligt ändå hur elastisk huden kan vara!

6 Mandy:

skriven

Svar: Haha tack *stolt mamma. Ja "Bebis" kan man inte riktigt kalla honom längre..:) Fast han är alltid min lille bebis..:P



Enorm skillnad. Helt otroligt..

7 Fatma:

skriven

shit vilken skillnad! :O Det är ju jätte bra!

8 anne:

skriven

åh herre jävlar!!! Sikken snygging!!! shit o hur har du gjort detta. har inte sett din blogg innan.. ojojoj.. helt klart måste jag säga att jag beundrar dig, hur du än har lyckats.. shit vikken skildnad! wow!!

9 Annica:

skriven

Hej snubblade in via en tråd på FL. Jag är så jävla skitimpad av dig. Bra jobbat! Antar att det var en riktigt tuff tid. Bra att du har före och efterbilder så att du inte tappar hoppet.



Du är ett riktigt föredömme!

10 Lovisa:

skriven

Härligt å se fler som gjort gastricby pass jag gjorde det -08 januari .

Men shit vad du har gått ner toppen bra gjort, för ser ju hur du kämpar med maten å hälsan !



Har själv gått ner nu från 114kg till 88-89kg.

Blev tyvärr sjuk -08 februari så har varit sjukskriven sen dess å även här vet vi inte om jag kan komma tillbaks i jobbvärlden igen. Det utgår ifrån ryggen (en gammal nervskad sen en ridolycka som blommade upp då )



SÅ jag könde att vi hade lite gemansamt !

Måste fgölja din blogg så kanske jag blir mer peppad det hrä med maten kämpar nu å går i kurs på sjukan livsstilsförändrings kurs.

Har ju oxå kämpat med vikten mest hela livet !

Gått upp å ner !! Skulle kunna skriva en bok om hur man äter hälsosamt men det gäller ju att göra det oxå.. Men det e ju bara att kämpa på !!!



Mvh Lovisa

11 Sara-Louise:

skriven

ja det är fantastiskt gjort av dig...



ha en fin dag i solen

//sara-louise

12 Cajsa:

skriven

du ser verkligen inte ut som samma person!? :O är det verkligen du på alla bilderna eller har jag missuppfattat hela grejjen!? :O

13 JD | - 28 kg!:

skriven

¨modig du är som lägger ut, och fasiken vilken skillnad :D du är så snygg på de nya :)

14 Annicka Börjesson:

skriven

Vad fin du är på bilderna!

15 Linda:

skriven

Vilket fantastiskt bra resultat, grattis

Kommentera här: