Tävling - Foto!

Tycker ni ska vara med i denna fototävling.. helt underbar bilder.. klicka på bilden för att komma till tävlingen!!


/Katja
1 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

haha nej det är du säkert inte :)<3

2 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

detsamma gumman:*

3 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

isf är jag en stor tjockis;)<3

4 Lola ♥:

skriven

Kolla in på min blogg och kommentera. Ska vi följa varandra via bloglovin?



Kram lola.

5 Beatrice [foto, vardag & kläder]:

skriven

fixade det idag :)

6 Michaela:

skriven

sv: jaa.. Men jag såg ju inte hur du va då, men nu är du iaf smal :)

kram

7 Therese:

skriven

Ja, jag hoppas det men det kan då inte bli sämre i alla fall! Ja just de jag, tror Wallander & Beck går hem hos de flesta... Bra, att det görs något! Hoppas du får en bra kväll

Kramar

8 Anonym:

skriven

svar på din kommentar: jag hade det lite tufft då är inte alltid en dans på roser att ha två barn så tät

pözz

9 Anonym:

skriven

hur är det idag ? :)

10 M i c k a:

skriven

Just nu kollar jag på greys anatomy (: älskar den serien (:

11 DG:

skriven

Nice blogg

12 Michaela:

skriven

sv: jarååh :) Juste, nu har du chansen att bli veckans blogg, besök min blogg och läs va du behöver göra om du vill vara med, varför inte ge dig en chans? :)

kramkram

13 DG:

skriven

Vad händer idag då?

Synd att du inte är mycket för röstning för jag anser att det är ens rätt att delta i samhället. Röstar inte nån så har vi ingen demokrati :D

14 M a t i l d a - allt och ingenting♣:

skriven

nej du ärE:*

men nu ska jag färga håret , kommer snart

15 Michaela:

skriven

sv: såklart att du har en chans !

Amäl dig, så ska du få se att du har en chans :)

för jag älskar iaf din blogg, satt vi får väll se :)

kramkram

16 marie:

skriven

Aha okej, vart är det du bor? Joo man kan ju alltid hoppas, jag tycker din blogg är bra iaf :)

17 Anonym:

skriven

jag har röstat på dig nu :)

18 DG:

skriven

Här händer det inte heller så mycket! tråkigt faktiskt

Kommentera här: