Gummistövlar!

Gummistövlar!
I evigheter har vi haft dessa typiska gröna gummistövlar, som egentligen inte är så fula. 
Men det är viktigt att ett par gummistövlar är bekväma och att jag får plats med ett par raggsockar eller två så får köra på storlek 39 eller kanske till och med 40. Hellre liiite för stora än små iaf.. hihi..
Men se så måste jag ha ett par gummistövlar med lite bredare skaft då jag har ganska kraftiga vader sedan övervikten. 
Har benmuskler, när man vägde 150 kilo la man på sig en del benmuskler!
Kan man banta ner vaderna, hur då?
Iaf, här är några gummistövlar jag tycker är fina, eftersom inte mina fossingar kommer att växa mer så kan jag satsa på ett par, men.. jag vill inte ha för dyra då man inte använder dem som ofta heller, men sen är det ett plus om dom är bekväma.

Bilderna ovanför, klicka på den text (gummistövel) nedanför du vill se mer info om.
Vänster (549:-) eller Höger (99:-)
Vänster (95:-) eller Höger (49:-)
Så, vilka gummistövlar var finast? Åååå dom dyrast givetvis.. fast dom för 49:- duger med..
/Katja

 

1 Jessica-Persika (Jones):

skriven

VA?! en så snygg gummistövel för 49 pix? vart då? lead the way!!



vad ligger din kamera på i pris?

Kommentera här: