Omröstningen! Vikten Före & Efter!

Omröstningen!
Vikten Före & Efter!
Ja, för ett tag sedan så gjorde jag två omröstningstrådar på en sajt, 
där folk fick gissa min vikt före operation och vikten efteråt, 
alltså i dagsläget.
Gjorde tyvärr svarsalternativen lite fel, skrev samma vikt på alternativen.
Så här blev resultatet:
Mina kommentarer: Rätta svaret är att jag på bilden väger 149,7 kilo. De flesta röstade på alternativ 6 och det var ju alltså rätt. På delad andraplats kommer alternativ 4 och 5, bockar och tackar.
Andras kommentarer: "Oh, bra jobbat! *impad*", "Vad duktg du varit som gått ner så mycket i vikt. Jätte strongt!", "shiiiiit är det verkligen du!!!my GOOOOOD!", "Vilken skillnad! Mycket imponerad. Bra jobbat.", "Kollade din blogg, mycket imponerad! Känn dig stolt över dig själv, både över din fantastiska viktnedgång, och över din foto-talang" m.fl.
Mina kommentarer: Rätta svaret är cirka 61 kilo. Pendlar lite mellan 61-62 kilo. Men ni hade röstat mest på svarsalternativ 2 och jag blir superglad, men tätt efter kommer alternativ 3 och det är det svaret som är rätt.
Andras kommentarer: "Shit! Du är ju 1/3 av vad du är på andra bilden. Bra jobbat.", "Jag tror mellan 55-60, men svårt att gissa då man inte vet längden. Men riktigt riktigt bra jobbat tjejen!", "Skulle gissat på 50-55, men det alternativet finns ju inte.", "va in på bloggen och kollade, shit vad duktig du har varit!!!", "Nu har jag också kollat in din blogg, TS - satan i gatan, vad duktig du har varit (och ÄR)!", "Du ser kanonfin ut, starkt jobbat", "55 gissade jag på...du är för övrigt GRYM ts som lyckats gå ner så mkt i vikt*beundrar dig*ler*", "max 56", "Oj vilken skillnad! Otroligt bra jobbat! Du ser jätte snygg och smal ut. Jag gissade på 55-60. Närmare 55 än 60. Jag såg ungefär ut så och vägde 56."skumt. du är en dm kortare än jag, 10 kg tyngre, likfan är du tunnare än jag. du måste ha brutalt mycket muskelmassa, kvinna! :)". 
/Katja

Kommentera här: