Här kommer bidragen i fototävlingen!

9 stycken bidrag blev det och blev det under 10 bidrag så lovade jag alla skulle få en chans..
Klicka på bilderna för att komma till bidragsgivarnas blogg.
Alla får en röst var och jag kommer att kolla ip-numret så ingen fuskar.. varsågoda och rösta på..
(Hoppas jag inte missat något eller någons bidrag)
Lycka Till!

Bidrag nummer 1

Bidrag nummer 2

Bidrag nummer 3

Bidrag nummer 4

Bidrag nummer 5

Bidrag nummer 6

Bidrag nummer 7

Bidrag nummer 8

Bidrag nummer 9

Bidrag nummer 10
(Bortglömda Sotis)
/Katja
1 Felicia:

skriven

Svar: Nej, det är en vän till mig som gjort det.



Synd att jag missade den här tvälingen, har världens sötaste katt som borde varit med ;D

2 johanna:

skriven

när man trycker på min kmr man inte fram, du har glömt .se i slutet ;P

3 sora :):

skriven

Aaw tack så mycket! :$ :)

Härligt att ta det lugnt o så ;)

Modevisning! Fy fan vad kul! :D Vart nånstans? (:



kraam på dig gumman<3

4 Johanna:

skriven

Ja abolsut skall man det... och som tur var är kan man själv välja vilka bloggar man skall läsa haha :)



Jag röstar på nummer 4 :)

5 Felicia:

skriven

Nr 1 :)

6 - Emma:

skriven

Åååh alla utom nummer 6 va jättesöta ( värsta spindelfobin) MEn röstar nog på nummer 4 (:

7 Lisa:

skriven

Okej, det låter ju mindre skoj... =0/ Jag har själv haft nå konstiga känslor sista dagarna men kan ta det på msn en annan dag...



Bidrag nr 2 röstar jag på. ;0)



Nu ska jag sova, är så trött så jag är yrslig och har svårt att koncentrera mig när jag skriver.



God natt och kram på dig!

8 sora :):

skriven

Jaså va kul! :)



HAHA ja tror nog att jag måste rösta på nummer ETT 1 !! :D Så roliig bild o fin dessutom ;)

9 Malin-Hockeyfruga:

skriven

kan inte..en som kan kodning försöte hjälpa mig men hon kunde inte hitta felet heller :S jajjemän, en myskväll..å spännande på hockeyn ;) du då? h fina bidrag du fick med..!!

10 Pia:

skriven

Jag röstar på bidrag nr7. =)

11 Malin-Hockeyfruga:

skriven

tre kronor såklart 3-1!!! semifinal mot kanada imorgon;) jo såklart ja ska..måste bara bestämma vilken ;P nä..de ser ut som vanligt..bara ni läsare som får stå ut med de hihii

12 sora :):

skriven

Aaw ja visst! :) Lycka till imorn sötnos! =)



Massa kramar och godnatt på dig! (: <33

13 Alexandra:

skriven

sv: ja har faktiskt haft en asdålig dag:( sj då vännen?



röstar på 9:D asfin bild

14 Kaffehörnan:

skriven

Hej hej jag röstar på nr 7

Ha de bra önskar kaffehörnan

15 Michaela - Bloggdesign, foto m.m!:

skriven

snygga bilder :D

16 - Emma:

skriven

Mjo, vet itne va man ska säga, de va en bra bild, men jag är livrädd för spindlar, även väldigt små så de är inte favvobild för mig :P

17 Angie:

skriven

Hej. Jo jag utbildar mig till förskollärare nu. Samtidigt jobbar jag i en förskoleklass 2-3 dagar i veckan och någon gång ibland i förskola.

Vilka fina bilder! Vad duktiga alla är på att fota.

Bidrag nr.7 får min röst =)

18 M - hockeyfru & snart mopsmamma:

skriven

modevisning, inte dåligt :)

19 M - hockeyfru & snart mopsmamma:

skriven

Hihi, ja håret blev superbra! =) är jättenöjd.

20 M - hockeyfru & snart mopsmamma:

skriven

Haha ja kanske det, vem vet ;)

21 Tess:

skriven

Bidrag nummer 7 röstar jag på.

22 M - hockeyfru & snart mopsmamma:

skriven

ah vet vad du menar, var också tvungen att ta ut mina piercingar.

23 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hahaha ja ;P jajjemän, nu så...trummar... bidraaag nummer 4..sitter så sött hihi!

hahaha nää..ta tlilbaka;D hhehe! Sverige-kanada..hum..undrar hur de ska gå.. ;P

24 Lisa:

skriven

Öh, har du bytt ut bild nr 8?! :S Det var då ingen färgglad bild där igår med en fisk... Bara katter och hundar på alla bilder.



Ha det bra, kram!

25 Malin-Hockeyfruga:

skriven

åååh så gott!! vill oxå grilla :S hehe! loppis, gud va kul..hoppas du hittar några riktiga fynd!! :) hha ja söndag är minsann vilodag!! ja jobbar hela helgen..så ja har inte så mycket planerat..mor o svärföräldrarna kommer på söndag ;)

26 JESPER:

skriven

Hejhej. Fin blogg! Vad ska du hitta på idag då?

27 Lisa:

skriven

Ja det är skitjobbigt...



Jasså okej du glömde den, haha. Ja för jag såg den inte igår. ;0)



Men det låter ju ännu värre för din rygg. Hur fan tänker de då, att du ska jobba så långa pass?! Ursäkta men vilka idioter. De ska tänka till ditt BÄSTA, inte sämsta. =0/ 'tummen ner'



Kram!

28 Carina:

skriven

Hej hej =)



Jag rösta på Rexen, bidrag nr7.



Hej hopp gummi...

29 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hahah va? ;O nu fatta jag inte ;S hehe

30 Malin-Hockeyfruga:

skriven

jahaaa hahha fan va trög ja är på morgonen då ;P kan ju skylla på de iaf hihi!

31 Lisa:

skriven

De måste väl för sjutton prata med varandra. Less man blir på folk som inte kan kommunicera med varandra. =0/



Det är rätt okej, men varit lite mkt sista tiden så jag mår lite si och så.



Själv?



Kram!

32 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hihi okey, nu är du snäll ;) hehe! nä nu å ska ja ner till tvättis o kolla om nåt är ledigt :)

33 Malin-Hockeyfruga:

skriven

ååh, varför de..usch då.. har du inte ätit? ja hopaps den hjälper! annars är cocacola "bra" mot magont! :)

34 Nettan:

skriven

Tack för kommentaren om min blogg:-)



Bidrag nr 4 får min röst. Hur tuff som helst:-)



Ha en trevlig dag:-)

35 Malin-Hockeyfruga:

skriven

åh neeeej!!! då hjälper inte cola hehe! men unna dig lite ändå ;D haha! har aldrig ont, lite lyckligt lottad..finns ju de som inte kommer upp ur sängen :S haha har inte kommit iväg än..skäms på mig ;S hehe

36 jenny:

skriven

bidrag nr 7!

37 Heidi:

skriven

Jag röstar på nr.7 =)



38 Caroline:

skriven

Jag röstar på bidrag nr9

39 Jenny:

skriven

Va så lite så :) kul o se fina bilder :D

hundarna eller bilderna?? Vilja(hon på loggan) är min hund och bilderna är mina med :)

40 Malin-Hockeyfruga:

skriven

åh fya..lider med dig!!

nu sticker ja ner till tvättis..haha bättre sent än aldrig hahaha!!

41 Jenny:

skriven

Tackar :) ahh vaniljbullar är bäst, håller med dig, men köpte nån konstig vaniljsocker, äkta vaniljsocker stod dt på den och inte alls samma goda vaniljsmak =( men dom doftar vanilj íaf :P

42 Lisa:

skriven

Det är fan skit med det mesta... =0/ 'sucka'



Kram!

43 RESESNACK.:

skriven

röstar nog på nr 4

44 elina:

skriven

jag röstar på bidrag nummer 2 :)

45 Grandinar'n:

skriven

Jag lägger min röst på bidrag nr.9. :)

Superfin närbild!

46 Carma ♥:

skriven

Hej gumman!

Om jag inte får rösta på min egen som är nr1

så skulle jag lägga min röst på nr5.

Denna urgulliga mops =)

Massa kramar till dig idag! <3

47 Anonym:

skriven

Fin blogg du har ! :)

48 isabell:

skriven

2 lätt, så himla söt katt! :):):):):)

49 Linnéa:

skriven

Jag röstar helt klart på nr 9!!

50 carina:

skriven

jag röstar på bidrag nummer 1..

51 Hanna:

skriven

hej hej! söt blogg du har...

jag röstar på bidrag nummer 4 ^^



kram kram

52 J:

skriven

nr9

53 Cicci:

skriven

Jag röstar på bidrag nr 1...:-)

54 Anna:

skriven

Nu har jag också röstat - rösten föll på nr:5.

Jättesöt liten hund :)

55 heli:

skriven

Röstar på bidrag nummer två

56 • Mollie ~:

skriven

Nummer 9, lätt ♥

57 sanna:

skriven

Nr 8

58 Mig:

skriven

Bild nummer 1, PUSS!

59 Crazy In Love:

skriven

Röstar såklart på nr 7, rex =)

60 Anna:

skriven

Hej!

Jag röstar på #1

(fast bidrag #8 var ju också onekligen charmigt... Hihi! Har själv haft en kampfisk vid namn Homer.. L)

Ha en bra söndag!

61 Malin:

skriven

får man rösta på sig själv? :D

62 Malin:

skriven

då röstar jag på nummer nio :D

63 Mamma:

skriven

röstar på nr 1

Kommentera här: