Vinn ett Smycke hos DressyrMupparna!!!



Jag är med och tävlar om ett smycket hos Dressyrmupparna, var med du också? Om inte du vill, så tycker jag ändå du ska besöka deras blogg, för den har massor med härligt att erbjuda!! Så kika in på en gång, vettja!
1 jessica:

skriven

Hej =) nej jag har inte sett bilderna än =) men har inte hunnit kolla allt, men såg att du spelar Sims haha =D... min mamma gjorde det förut och hon fick veta vad jag och sambon spelar om kvällarna så blev hon hel tokig och börja spela det med, WoW =D World Of Warcraft , det är så förbaskat kul, stressigt, man får riktiga vänner i hela EU och det är live =D.

Du kan prova gratis tror jag en månad eller nått, det är lite svårt i början men så himla kul.

Min dröm är att köra till England i sommar, med barnen då deras far bor där... och då kommer vi hälsa på vissa spelare =D ska bli hela kul.

=D hemma med en vattkoppor unge så får spela lite. =D.

2 Susann:

skriven

kikar in och vill önska en fin dag :)

3 Martina:

skriven

Hej!

vilket söt halsband hoppas du vinner det:)

oki:) spännade med vul i alla fall hpppas dem är stora.



ha en härlig dag kram

4 Fnulan:

skriven

FINT smycke!!! Vill vinna men orkar inte tävla!



Puss söta

5 Jennifer:

skriven

Haha nej det är lite scary =P. Vad gör du idag då?

6 Cajsa:

skriven

jo men det va inte så mycket jobb som passade in på mig i alla fall. :/ men jag ska ev. söka i alla fall ett. :) hitta ett som va lite jag..^^

7 Cajsa:

skriven

Det är väl sådär. själv?

8 Cajsa:

skriven

jo och det är inte det lättaste just nu när man bara kastas runt.. :P

9 Em:

skriven

Hej fina du!

Hoppas allt är bra med dig denna onsdag!

Har du något skoj planerat till helgen?

Kramar

10 ella:

skriven

hehe mjae brukar käka 1 per år ,sötsug kommer ja få men får bli nå annat gott isf;)

allt e bra segstartad bara=)

ska väll klä på mig så man kommer ut lite.kram!!!

11 ella:

skriven

vad ska du göra idag?

12 Linda - En Vimsig Mamma:

skriven

oki =/ ja jag har/ är också arbetslös, det är ju inte förens nu jag har börjat tjäna bra på oriflame och sedan får man hoppa ut som vikarie då och då, men man vill ju veta att man har en bra inkomst varje månad så därför vänatar vi också lite =)

jag har två planer den ena är att gifta sig i kyrkan och den andre ute =) så får se vad det blir =) ni då?kram

13 Nadja:

skriven

Ja gör det. =) Oki skönt att det inte är fler dagar. Ja jag har inget emot juice med fruktkött, snarare svårare med att det är för sött. =( Kram

14 olivia:

skriven

sv: sant, åh tack :D

va gör du?

15 cammie:

skriven

tack så mycket. inte lätt att fota dom två tillsammans så att det blir bra. hihi :)

16 Nadja:

skriven

hejje jo jag gillar katter men är allergisk. =( Vad gott. =) vad åt du för macka? =) kram

17 linda - en vimsig mamma:

skriven

oki då låter bra =) nej precis, man ska alltid tänka sig för =) kram

18 olivia:

skriven

film o te :D

19 Martina:

skriven

Hej!

Jag har gjort upp en skis på ett ungefär hur man ska göra när man ska träna triceps för att bli av med jäddhänget jag hoppas du förstår hur jag menar för hitta tyvärr ingen bra bild på det.



Hoppas du får en underbar dag

krma

20 ella:

skriven

nää vi ska ut sen runt tre tiden=)

ok skönt du mår bättre nu=)

21 linda - en vimsig mamma:

skriven

nej precis, jag har också tröttnat på snö nu! ja det är jätte gott, de borde du prova!

ja kör igång en tävling! kram

Kommentera här: