En liten uppdatering! :)

Först börjar jag med lite foton på det dyrbaraste jag har! ♥
 
Bilderna nedanför är min och Jasmine händer, hon älskar att knäppa händerna med mamma. Bilderna är från i helgen och tagen med min mobilkamera!
 
 
I veckan har det varit väldigt mycket mamma och bebismys, massor med mys och hon har sovit nästan alla nätter hos mig, om det inte var alla nätter och inte nästan hihi... Den bästa platsen! ♥
 
 
I Onsdags så sov vi över hos David, då ville Jasmine inte somna med mig fast jag försökte i alla fall en halvtimme, så jag gick ut till vardagsrummet och hoppades på att hon i alla fall skulle ligga kvar. Jag lägger mig i soffan och hon kommer tre sekunder senare och läggar sig bredvid David. Så han frågar om han ska natta henne. Sagt och gjort, så lägger de sig i sängen. Efter cirka tio minuter hör jag brutala snarkningar i från sovrummet, Men de kommer aldrig ut någon Jasmine, vette tusan hur hon somnade till det tåget.. Men det var ju bra att de somnade så gott! ♥
 
Puss & Kram!
 
 

Kommentera här: