God förmiddag!

Det var himla längesedan jag bloggade... men ja det är inte så ofta jag sätter på datorn! ;)
 
Börjar med att visa upp några fina bilder på den finaste flickan i mitt liv! Och det bubblar sååå mycket ord i från hennes mun, mamma, pappa, mumin, den där, titta, den är min, bäst (bäss), mamma bäss, pappa bäss, kisse, hunn, bil m.m. massor med ord kommer det hihi.. HÄFTIGT! Mamma är så stolt över dig! <3
 
 
Så några bilder på stark kärlek! <3
 
 
Bilden ovanför är tagen igår! Hon livar upp mig när jag är nere! Så jag älskar dig min prinsessa, det är så tur att jag har det och jag är så evigt tacksam! <3
 
Bilden nedanför är tagen i från helgen! :) <3
 
 

Annars förra veckan gick väldigt fort trots att jag inte hade Jasmine, för att vi (jag och David) rev och rev och rev tapeter i hans lägenhet, då det blir byte utav sovrum, så spännande det blir att se slutresultatet! :)
 
Kanske hinner lägga upp lite förebilder ikväll och lite efterbilder nästa vecka! :)

Puss och Kram på er! <3
 

 
 

 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: