Det är över 1 1/2 år sedan jag bloggade.

Hejsan hoppsan...
 
Det är längesedan jag bloggade, känns som att det är dumt att jag slutade!
 
Jag har varit sjukskriven i ett år redan, snart. Har mått något bättre när jag har varit sjukskriven, även om det är jobbigt ekonomiskt. Men hälsan går ju före allt. Förra hösten var ett rent helvete. Jag har aldrig haft en sån tung period, massor med dumdristiga äventyr på olika sätt och vis. Bilkörning, onykterhet, alkoholism, jag isolerade mig ute i torpet, hade ständig dödslängtan. När jag tänker tillbaka.... usch låter hellre bli. Men jag kommer att blogga öppet om det senare i veckan. Jag har fortfarande dödslängtan, men försöker att göra det bästa av situationen...
 
Jag vill dö, men jag vill inte ta livet av mig... jag tror inte på att det längre kan bli bättre om jag har mått så här dåligt i nästan tjugo år, så hur i helvete kan det egentligen bli bättre? Det vet inte du och inte du och inte du heller. Det är bara jag som kan ta reda på det. Och det är bara jag som vet. Så kom inte och säg att du behöver det och det, du behöver ett jobb, du behöver komma ut... jag behöver mycket tyldigen. Men det har du fan ingen aning om vad jag behöver eller inte behöver...
 
Jag är verkligen en jättesnäll människa men nu är jag verkligen liten och ensam...
 
Nu ska jag ta och skjutsa lilla prinsessan till dagiset!
 
Önskar er en underbar höstdag!
 
Puss och Kram! <3

Kommentera här: