Ibland funderar jag väldigt mycket...

Men när jag låter bli så, då är det lite lättare. Mitt liv är så jävla trasigt, jag behöver distans från mig själv och fokusera på annat. Allt jag gör, rör eller säger, det lyckas jag förstöra på något vis. Men jag mår inte så dåligt, är inte i en depression, är inte där nere i bergochdalbanan. Ibland känner jag mig så jävla ensam, jag vill vara med någon, inte sexuellt, men mysa. Men sen när jag tänker på att jag vill mysa i soffan med Dig, framför en film, får jag lite panik. Jag vill liksom inte binda upp mig, jag är inte beredd att offra mitt liv och hur jag har det nu. Jag vill ses, dejta, mysa, umgås, men på våra villkor, när vi vill, inte liksom tränga på varandra på något vis... 
 
Nu funderar jag ju igen... men det är ju skönt att fundera, rensa ur skallen lite.. därför bloggen är bra...
 
   
 
Jag vill kunna skicka ett sms och fråga "Hej vill du mysa?", så får man ju ett ja eller nej eller så vill jag få ett sms med frågan "Har du lust att komma över?" Jaaaaaaaa, jag kommer om tre sekunder eller neeeeej, jag känner för att vara hemma och gå iklädd i min onepiece hela dagen.
 
Äh, men seriöst är ni sånna som funderar mycket, tänker mycket eller överanalyserar allt? 
 
Så nu har jag tänkt på allt detta, så då kan min hjärna gärna ta permission denna helgen, haha!
 
Puss och Kram!
 

Kommentera här: