Resumé 090827

Händerna var det tydligen inget fel på.. varför får jag så ont i fingerjävlarna när jag skriver då? När det är kallt, blir jag som helt stel... Suck.. jaja.. å varför får jag så ont i knäna när jag till och med sitter på stolen i viloläge? Varför gör det så ont i fötterna när jag kliver upp på möra.? Stel som en fiskpinne på möra.. Bättre under dagen.. jag vet inte.. men skulle verkligen vilja på utredning.. men, men..
Imorgon är det begravning... 
Älskade Far - Älskad - Saknad ♥
Annars så har jag skickat papper till mina bröder i Finland, varit på banken länge, handlat lite å så.. 
♥ Daniel du har alltid varit sånt enormt stöd för mig - speciellt nu efter fars bortgång ♥
Annars så är det bara tvättid imorgon tyvärr, 18-20...
Imorgon är det spraystart.. juuuublar...
♥ VILL VERKLIGEN HA EN ENGELS BULLDOG ♥
Tycker ni dom är söta?
1 Laila:

skriven

riktigt söt skrynkelhund =)

2 Emma:

skriven

Tur att nån håller med !

Okej, synd han inte fått jobb där då om han nu kan de ! Kan man så borde man ju få jobb där. Men men ..

Söndag jobbar jag, imorn vill jag va ledig. Som de står på schemat.

Jvisst blir de pengar, men kroppen ska orka åxå :P haha, jag sa nej i tisdags :P de hade kroppen INTE orkat !

Usch, kommer tänkla på dig hela dagen & hppas att allt går bra me begravningen !

Massa kramar

3 Victoria ♥:

skriven

sv: Tack :)

det är nougat kräm hahaha xD



aha oj då.. beklagar :/

4 Josse:

skriven

tack =)

5 malin fröderberg franzén.:

skriven

jag har haft besöksrekord i fyra dagar nu, vilket känns jättebra :) men nu i helgen åker jag på läger.. så det blir nog ingen uppdatering alls förrän på söndag så håll ut sötnos :D

6 Linda - ndaiL:

skriven

Gomorron!



Hur är det idag?

7 Lisa:

skriven

Sorry Katja, men såna hundar är grymt fula... =0P



Ha det så bra i helgen, jag drar ju till V-ås. ;0)

8 Malin-Hockeyfruga:

skriven

jo de va ju de, lazio i lilla borås :) och de fick stryk me;O haha!tack sötnos!

jag förstår det gumman, ta farväl är tungt men nödvändigt..tänk på alla fina minnen! tänker på dig vännen<3 du med, med din kära, ta hand om varandra!

bamsekram!

9 Pia:

skriven

Jaaa skaffa hund ni lär inte ångra er... Så kul med dessa varelser!! =)

10 MS | › Michael Jackson ♥:

skriven

SV: jo det är väl helt okej med mig, helt slut nu bara. hur är det med dig?

11 Anonym:

skriven

åh vad söt hund!

har du fotat bildernA? :)

12 sanna:

skriven

Hoppas allt har gått så bra det har kunnat för dig/er idag.

Jag mår skit. Läs min blogg så fattar du.

Krma

13 Linnèa:

skriven

Jag håller med dig! Det är inget fel med att vara lesbisk men om jag säger att jag inte är det så borde de ju lyssna!

14 phiie:

skriven

jaha, beklagar :/

15 Nadja:

skriven

Ja men det e nog olika från person till person. =) Hoppas det går bra imorgon.

16 Cajsa:

skriven

ahh ok. lycka till med allt sötaste!

17 natta:

skriven

haha hur söta som helst :D

18 Antonia C Nilsson:

skriven

<3

å vad söta valpar , vem vill inte ha en så lixom!<3

19 Erica:

skriven

Svar: Nja.. blir nog mest ta det lugnt.. själv då?



Åh vad sööööta!

20 Johanna:

skriven

hehe tycker dom är fulsöta haha

21 hanol :):

skriven

Hej.

Jag är med i veckans blogg för första gången så det skulle vara snällt om du röstar på mig :D

Du röstar på mig här http://diianasalim.blogg.se/2009/august/dags-att-rosta-finalisterna-1.html#comment

Kram / Hanol :)

22 Monika:

skriven

Hoppas det blir äbttre! Ska du göra något roligt på helgen da :)? Puss

23 Helena Ljunggren:

skriven

Jag har alltid varit intresserad av en engelsk bulle men också den franska. Det är väldigt lätt att bli förälskad i dem!



Jag beklagar sorgen!

Kommentera här: