Jag är med i en tävling...

Hos Hallon & Blåbär och kan vinna detta fina priset...

Klicka på länken ovanför eller HÄR för att kika in på Jessicas sida med massa goda recept och fina bilder.. eller kanske för att tävla?



Muffins är ju smaskens och choklad.. Mmm...
1 natta:

skriven

jo man står ju 8 tim / dagen

men nu får jag sitta då jag har ju pajjat mitt knä annars blir man psykiskt yr! så mkt man snackar och så många frågor folk har

2 Victoria ♥:

skriven

sv. Tack tack :)



provet gick hyfsat tror jga!

3 Emma:

skriven

Hej stumpan.

Joo, de är för trångt.

Men är vi klara så blir de här, dock tycker jag här är litet åxå, men 59 är bättre än 47 så. Menmen.

Usch då :/

Joo jag tycker åxå de är lite kass, men Danne sägeer de så, jaa de tänker jag åxå på, att man får göra som man vill eftersom de är en köpes. Menmen

Allt bra med dig idag?

Kramar

4 Nadja:

skriven

Ja sorglig film. =( Ja killen kom hem igår så nu hoppas jag han e hemma från jul. =) Ja men det vara bara ett test. den riktiga uppskrivningen kommer snart. =) Haft en bra helg? =)

5 Angelica:

skriven

:D Haha...aa,tänk om dte var en liten kille..hi hi

Nä,då men i vecka 28 så skulle vår BM säga vad det var för kön,om hon såg något :D



Hoppas allt är bra med er!

6 MISSEXTRA:

skriven

sv: Ja, bara bra:)



Tack:)

7 Johanna:

skriven

okej, jag tycker EMD gör den jätte fin iaf :)

8 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv: tack :D

vet inte :P

9 Ness:

skriven

Jomen inlägget är roligare med bild tycker jag! :)

jaha vad mysigt :D

okej han har vell inte dötT :O?

10 Jessica ♥:

skriven

hahah jaha, vad skönt ;D (y)

11 Åsa (asali65):

skriven

Hej!

Jodå, hyfsat. Storstädade i badrummet för ett par veckor sedan, alltså värsta grundstädningen, och fick betala med ont i nacken som f-n sen i ett par veckor nu, ut i armen strålar det igen... suck... Aja, det är på tillbakavägen. Fasen att det skall vara så svårt att ta det lugnt:) Själv, allt väl? Jag tycker du är oerhört duktig på att blogga, själv är jag väl nere på nån gång i månaden, typ:) KRAM!

12 - E M M O A -:

skriven

sv: tack detsamma! följ mig järna via bloglovi! :)

13 Linda - det handlar om helheten:

skriven

Hoppas att du har en bra dag sötnos!!

14 Sara:

skriven

Sv: Ja gör det! :D

15 Joakim:

skriven

Erik var gryyym!



Tyckte du det var rätt?

16 Malin:

skriven

Tack så hemskt mycket! Alltid roligt att höra att man tar fina bilder :)

17 Linda:

skriven

Tack ska du ha för de fina kommentarerna om min tårta och min blogg.



Jag har båda böckerna, såklart!



Mvh Linda

18 Vanessa:

skriven

Svar; mysigt! har varit me massa kompisar, o Lucia i globen, min bästavän va nämligen med :D

Tack ! <3

19 sandra:

skriven

nja, gör det jag orkar och hinner :)

20 Martina:

skriven

Hej gumman!

va kul är nog spännade böcker:)

Allt bra denna dag? här är de rätt bra är vinterland ute hihi:)



SV: jag gick ner i vikt genom att äta rätt och motionera mer sen hade jag viktklubb till hjälp:)



ha en bra dag

kram

21 Carma - blivande tvillingmamma:

skriven

Hej gumman!

Hur e det?

Japp, vi har ju tre missar och självklart ska vi ha kvar dom när bebisarna kommer. Dom är ju våra familjemedlemmar!

Dom får bo på övervåningen till en början. Iaf när bebisarna ska sova =)



Hmm, söka sjukpenning? Vaddå söka?

Man söker väl havandeskapspenning?

Men de trodde inte min barnmorska att jag behöver göra eftersom jag fortsätter med sjukskrivningen bara. En sjukskrivning pågrund av graviditet baseras ju på i detta fall (tvillingfödsel) att risken för förtidsbörd är ju högre plus att jag har ett så pass tungt jobb.



Hoppas att du vinner i tävlingen!

Ha en bra dag!

Kramar

22 jessica:

skriven

Mjadu, det finns många bra låtar jag hade velat kunna spela.. men lugn rock musik finns de mycket bra av :)

du spelade själv?

23 simone:

skriven

sv: Hmm.. bra fråga, finns olika varianter i sushin, du får ta en av varje för att känna efter ;)

24 karin:

skriven

God jul!

Ny lucka öppnad - ny tävling!

Du kan vinna ett presentkort hos Saltå Min Müsli, missa inte chans!

http://www.bagerskan.se/2009/12/julkalendern-lucka-15.html



Kram Karin

25 Daniel:

skriven

Må man vinna! Nami!!!

26 Lowa:

skriven

Sv: tackar:)



jaha okej ;:D

27 Nadja:

skriven

Hejje Jag klarade min uppskrivning. =) Allt bra med dig? =) kram

28 kittymon:

skriven

Har du snöat in? Du lyser med din frånvaro :P

29 kittymon:

skriven

Har du snöat in? Du lyser med din frånvaro :P

30 Erica:

skriven

Svar: Jag röstade med på Calle ett par gånger.. typ sju.. (a)



hoppas du vinner! :)

31 Sarah:

skriven

Hejsan tjejen.Hoppas allt e bra med dig. Nu är det snart helg. Så härligt. Kram

32 M A L I N : ):

skriven

allt bra med dig idag ?

33 sara:

skriven

choklaaad.. jag dööör (a)

sv: tack så mycket sötnos :) ! min helg va också bra, planer för denna helgen?

34 sara:

skriven

choklaaad.. jag dööör (a)

sv: tack så mycket sötnos :) ! min helg va också bra, planer för denna helgen?

Kommentera här: