1 emmama:

skriven

ja gott var det :D



Fina var dom =)

2 Freddie:

skriven

efter snack med psykolog så blev det lättare när det gällde just denna biten...

3 ida:

skriven

sv: ja grillat är vrkligen undrbart :D älskar det. kan inte få nog, haha ! :)

jaså dom ahr jag inte ens läst tror jag :P jag håller mig till stieg larsson och twilight ;b



vad händer ikväll?

kram

4 emma:

skriven

sv; hej! tack så mycket.

jag är trött men annars mår jag bra, själv? kram

5 - HANNA:

skriven

Haha ja :)



Åh vilka fina bilder, så härligt det ser ut :)

6 Lina:

skriven

Vilka härliga bilder på er!

Är inte IVF:n gratis? Kan man inte få en madrass om det hjälper mot smärtan? Blir sååå sur på att man aldrig får någon hjälp när man behöver den!! Ska skriva ett protestbrev!! ;)

7 sara:

skriven

sv: aa, riktigt het har han blivit tycker jag iaf ;) !

8 [liza LIZALII.BLOGG.SE]:

skriven

hejhej kan du rösta på moig till veckans favoroit blogg hoss http://mathildavii.blogg.se det skulle vara gätte kul <3 ha en trevlig dag :)



jag är nr 1 :)

9 Veronicaa:

skriven

hej :)

jadå, sj?

10 Carro:

skriven

Hej gumz=)

Lagt ut salvorna på bloggen nu,även länkat till ETT ANNAT ställe där det finns annan salva att köpa.

Vilka underbara bilder ni lagt ut...ser mycket fint ut...gillade fyren skarpt =)

kram från ett regnigt norrland

11 evelina:

skriven

Hej gumman!

fina bilder:D

12 Jessica:

skriven

Vilka fina bilder och jisses vilken kyrka (några inlägg upp, vilket bröllop det skulle bli.



Hoppas du får en bra dag!

Kommentera här: