Dagens inhandling...

Vi köpte en liten, ja en låg klotgrill, för jag gillar inte engångsgrillar ett dugg. Har fått en del som vekrligen brunnit länge, men ändå har smakat tändvätska. Så denna får plats i bagaget o vi kommer använda den som resegrill. 
Så köpe vi kylbox, kylbag.. vi hade bara kylväskor sedan tidigare och tänkte kan vara bra att ha sånhär när man åker på längre resor. Tänkte köpa en som går på el, att ha i bilen. Men blev en vanlig denna gången i alla fall. Hoppas den håller kylan inne och värmen borta...
Köpte inte ett McKinley - tält. Kostar runt 3k så.. men ett liknande tält med "förtält" det var verkligen ett stenhårt krav jag hade för att kunna sitta ute fast ändå inne om det regnar eller så.. Vi köpte ett tält ifrån Coop - Wigwam som har fått ganska bra recensioner, men har lite dålig cirkulation i tältet och att det är tungt - men jag har ju en stark karl..
Så fick vi några öl att ta med i från brorsan - han var ju nere i Tyskland och handlade ett tag sedan. Ska ta med några bort till Mantorp i helgen och jag fick några Pops.. Tack, tack...
1 Jessica:

skriven

men gud vad töntigt!! :O Såna är ju faktiskt för patetiska! Blev lite förbryllad nu, hahaha.

Strunta i henne, fråga på. De får väl ta det. Det är inge form av spam, bara att du förmedlar någonting.

Kram

2 Pia:

skriven

Då blir det camping för er i helgen då.. =P

Riktigt bra tält ni handlat och kylboxen blir nog kanon med ett par kylklampar i. =)

Men gud sicket påhopp bara för att du ville vara snäll och rar.. Jajaja inget att bry sig om, låt det bara pasera!

Haft en bra kväll annars, här på Öland är det en jättefin kväll vi har! =)

3 phiie:

skriven

skit i henna och fortsätt att blogga ;D

4 BEATRICE GOTLÄNNING [foto]:

skriven

sv: jo den var super god! :)

5 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Älskar nässpray, så jäkla gott :D.

6 Linda - Livet är rosa!:

skriven

sv; Älskar nässpray, så jäkla gott :D.

7 Sandra:

skriven

tack tack :D joo den va fin!

8 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

sv; Härligt! :D

Det är bra med mig med :)

OKej :P

9 Elli:

skriven

Sv: Okej, tittade på dina djur, vilka sötisar :D

Hihi :)

Hoppas du haft/har en bra dag, kram <3

10 Olivia:

skriven

Jodå :) sj?

11 rebecca:

skriven

okej, aa jag får väl testa de :) tack. jo, den va verkligen jätte fin. själv har jag dock inget speciellt fint på bloggen.

12 Anonym:

skriven

svar:Bomull brukar alltid fastna på mina naglar.

13 Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!:

skriven

Hej! Jag är trött på att det bara är innehållslösa bloggar som hamnar på "mest aktiva listan"



Min blogg handlar om hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet - MITT MÅL ÄR ATT INSPIRERA ANDRA MÄNNISKOR TILL ETT HÄLSOSAMMARE LIV!



Kika in på bloggen och se om du gillar den och hjälp mig gärna att få fler läsare!!! Kram Hälsogudinnan

14 TOBBE:

skriven

Den är bra:)

15 Linda - det handlar om helheten!:

skriven

det bäddas för camping? =D



jo min kväll blev kanoners, jag önskar din en god natt nu! puss o kram sweetie

16 Anonym:

skriven

sv: tack :)

17 emma:

skriven

sv; jasså, åh vad söt :)

luktar dom illa haha?

Kommentera här: