PhotoShop!

Satt å PhotShopade lite idag för skojs skull... kanske svarar på kommentarer ikväll om jag orkar.. ska iaf ta och vila en liten stund nu.. så jag ids träna eller gå en stund sen..
Nu har jag äntligen fått i ordning på Headern med eller jag det var min Daniel älsklingen som gjorde den... och nu vet jag på ett ungefär hur det fungerar...
1 camila:

skriven

Hejsan:D



Ställ fråger i min blogg ,HAR FRÅGESTUND ! :D

Det vore snällt om du skulle kunna ställa några :D

Puss/Kram<3

2 Jessica:

skriven

Vilka underbara kort du tagit.

Förstår att du har det riktigt tufft nu, inte en grej du gått igenom det sista.



Lägger till dig på bloglovin så jag vet när du uppdaterar.



Sköt om dig!

Kram Jessica

3 madeleine:

skriven

är du tillbaka från "semestern"? :)

Kram

4 jessica ':

skriven

fina bilder :)

5 malin fröderberg franzén.:

skriven

svar: ja vad bra.. tycker inte att du ska sluta blogga sötnos.

6 Carro:

skriven

Mycket härliga bilder gumman,jag har också hållt på mycke med SC2...vet inte vad du shoppar dina bilder i ,men jag gillar den,vart erbjuden den nyaste men nääää...tycker denna funkar =)

HAr lagt PHotoshoppandet på hyllan ett tag,men nu har jag börjat lite igen...Kramis

7 Susanne:

skriven

Riktigt läckra bilder!

Hoppas du får en fin onsdag



Kramisar

8 nadia:

skriven

PS är bäst!

9 kittymon:

skriven

Sitter du här och smygbloggar va ??

Hur är läget ?



Här är det väl inge vidare, högra knät har blivit vätskefyllt och känner mig inge vidare men man försöker...

Idag skiner solen men jag orkar inte gå ner till badet.....



Ha det så bra! Kramar!!

10 - Imma:

skriven

hej hjärtat !

Jaa, den blev jättefin (:

Bilderna är åxå jättefina, vill åxå ha photoshop (: har nåt men fattar verkligen noll :P haha, de är skitsegt !

Hoppas du kommer tillaka snart, kommer sakna dig ju !

Kramar <3

11 emma:

skriven

jätte fina bilder!

hur är det med dig vännen? kramis

12 Lisa:

skriven

Du är en av finalisterna i min Veckans blogg-tävling. ;0)



Superfina bilder... =0)

13 sandra:

skriven

heeh, det gick bra på festen :)

fin din blogg har blivit :D

hade du en bra helg?

14 sandra:

skriven

du måste se den :D den är jätte bra :D

15 madeleine:

skriven

SV: tack så jättemycket! :)

okej, jag hoppas du är på bättringsvägen i alla fall :) jag mår bra, jag är nykär så det sjunger om det, så jag är på rosa moln just nu :') självdå? :)

kram

16 Susanne:

skriven

Tack för dom fina orden om min blogg.

Jag tycker detta är hur roligt som helst, blivit helt beroende av bloggen och att fotografera.

Ha en skön kväll



Kraam

17 michaela =):

skriven

Hejhej, haft en bra dag? =) kramkram

18 Emelie:

skriven

ha ha ajjemensan det har jag och jag har uppfyllt mitt löfte till M också ;)

oh härligt, jag tänkte lägga upp en nedräknare men jag hittade ingen bra men enligt den jag kollade på är det 28 dagar kvar för mig men det är klart den räknar ju inte dagen och så räknar den exakt på minuten så det blir ju kortare än när jag räknar själv :)

spottings = nej men blöder och det inte bara är fläckar så räknas det som dag ett :)

Om du tycker det är något anmärkningsvärt så kan du ju kolla in min fina ordspya i augustitråden ;)

kram kram

19 Nadja:

skriven

nä har inte hunnit. =( Allt bra?

20 Angelica:

skriven

SVAR: okej vad bra! gud så skönt att det löste sig :)

självklart fick du vara med i veckans blogg:) vill du vara med igen någon gång är det bara astt säga till :)

21 michelle:

skriven

hejsan, ville hälsa alla en trevlig kväll (:

22 Nathalie:

skriven

Gud vilka fina bilder :) Hemskt att du är så ung och fått sjukdomen :/

23 Nathalie:

skriven

Gud vilka fina bilder :) Hemskt att du är så ung och fått sjukdomen :/

24 Therése:

skriven

Jätte fin bild när havet glittrar sådär! :)

25 Jessica:

skriven

Otroligt fina bilder! :)

26 petra:

skriven

Fantastiskt vackra bilder du tagit:) du e en riktigt duktig fotograf och bilderna du gjort om i photochop är suveräna.älskade värkligen den röda med löven.

Kommentera här: