Snart ringer läkaren.. nervös..

När som helst ringer läkaren.. är så nervös.. 
- Nej, jag kan inte sjukskriva dig längre..  
(Ja, då får jag ju heller ingen rehabillitierng av fk eller hur? Utan hamnar på arbetsmarknadens förfogande direkt?) 
Tycker det borde utesluta RA först.. är rätt nervös för det..  
Har dåligt blodcirkulation med RA att göra?
Googlade och fann detta:
Andra nervsymptom är nedsatt känsel, pirrningar i benen och svårigheter att röra armar och ben. Det beror på att nerverna, som är beroende av blodförsörjningen, inte får tillräckligt med näring från blodkärl som inflammerats.
En annan orsak till rörelsesvårigheter är att nackkotorna på grund av inflammation är instabila och trycker mot viktiga nerver som styr armar och ben.

 Usch.. nervös å rädd.. när man vet själv att man inte kan jobba.. isf är det väl a-kassa å hoppas man inte får jobb på ett halvår.. då jag behöver rehabtiden.
Tro inte jag är arbetskygg.. för det är jag definitvt INTE..
Jag älskade mitt arbete som personlig assistent, det var sååå givande att få veta att man gjorde något bra för sin brukar och att det gav resultatet välmående.. Skulle göra allt för att kunna arbeta där eller som personlig assistent igen..

1 Jennifer:

skriven

På kvinnokliniken i solle!

Just nu har jag ätit klart pergotime så de är bara ägglossning vi väntar på, förhoppningsvist kommer den nu på lördag! Och då får vi hoppas att jag väntar smått! =) Du kan publicera de e ingen fara! =)

2 Angelica:

skriven

sv:AAA,DEN LÅTEN ÄR SÅÅÅ FIN! den stämmer verkligen in på riktigt kärlek.



Hoppas du får en toppen dag. Själv är jag ledig idag så jag ska väl ta en tur med min nya inköpta cykel som jag fortfarande inte har hunnit använda :P

3 Linda - det handlar om helheten!:

skriven

ursch o tvi för din situation, jag har själv vart i den, i fyra år. har just börjat arbeta igen då försäkringskassan tyckte jag var frisk, enligt dem nya reglerna.



jag vet inte om du har läst det, men jag har skrivit lite om min situation i fliken "min historia" som du finner under headern. Puss o ta hand om dig

4 rebecca:

skriven

åå tack. men nej jag tycker din blogg va fin faktiskt.:)

Kommentera här: