Godmorgon alla bloggare, bloggläsare..

Godmorgon, hoppas att ni har sovit gott..? Nja, jag låg och vred och vände mig fram till halv tre tiden någon gång och kan ju inte kännas påstå det var så snällt mot älsklingen.. Men myste med honom massor medans han sov.. Sen efter ett tag så somnade jag i alla fall runt tre tiden.. Å nej, jag tänker inte vakna nu, jag ska försöka somna om ett par timmar MINST, för ska eventuellt se på lägenhet i eftermiddag. Sen ska jag i alla fall till pappa. Ska nog laga torsk i äggsås och nypotatis. Mumma.. Usch så jag mår illa på mörarna, denna jävla värme, den får ta mig tusan ge sig, pallar inte att må illa, gjort det i en vecka snart... bah.. Ni får ha de så bäst tills dess. Puss på er...

♥ Godmorgon - Men SovGott ♥

 

 

/Katja

1 Heidi:

skriven

Godmorgon =)

Nej jag har heller inte sovit allt för gott, har varit för varmt - kan inte sova så bra då.

Sen så har den lille vovven vaknat tidigt på morgonen kl var nog inte mera än 4-5 tiden, men efter ett tag så somnade han om och sov framt till 6.30 - så då var det dags att kliva upp.

Ja visst är han en sötis =)

Är redan så oerhört glad för honom!

- det är härligt med hundar.



Lycka till med er "planering"!

- då hoppas jag för er skull att jag snart kan gratulera ;-)



Hoppas annars allt är okey.

Händer något speciellt idag?

Själv, så är det sista lediga dagen innan 3 dagar med jobb - älsklingen och jag har delat upp oss med ledighet för att kunna vara hemma med lilla vovven en längre tid istället.

Idag ska det tvättas och den lille valpen ska för första gången få vara själv några minuter vid varje maskinbyte.. =)

- spännande att se hur det kommer att gå?



Kramisar ha en riktigt bra dag!



2 Anonym:

skriven

jag bor i gislaved, men jag vet vart det ligger:p heh

3 - Imma:

skriven

hahah nu ska vi inte va såna :P viska va snälla & gladaför att de är sommar ;D ihi !

Hmm,jag ser inte att han reser sig som nån påstår ( tror de sa de i videon eller så läste jag de ) Tror de kan vara så , eller så är de kanske vinden som gör de .

Tror inte de helller, men man vet ju aldrig me MJ, han kan väl få för sig allt som är lite udda

4 Michelle Kleist:

skriven

hehe! Det är inte lätt...

Men det är ju bara om vattnet är varmt, du får bada i en pool istället! =)

5 Cajsa:

skriven

jag är en STOOOR badkruka.. är det inte för kallt så är det för mycket folk.. känns bara som om alla stirrar på mitt fett.. :(¨

Men gumman då! Du säger ju ät mig att äta så nu är det min tur! Du måste få i dig mat!! Varför får du inte i dig det då?

6 Michelle Kleist:

skriven

åh, tack så jätte mycket! =)

jag är inte så duktig på det :$

header och sånt är roligt att göra, men jag är absolut inte duktig på att göra designer :$

7 - Imma:

skriven

morn (:

Tack (: De samma !

Haha jaa de är skoj , fördriver tiden.

Men usch nej, stackare, hoppas du mår bättre snart då! Jag vill åxa ha fint vä'der till helgen (:

8 Anonym:

skriven

joooO! jag har massor med fett! :P



Jag hade samma att jag mådde dåligt på mornarna... dick ännu mer vatten under dagen så går det nog över... även om du tycker att du dricker bra med vatten så ta mer. eftersom att det är så varmt dunstar massor med vatten och därav behöver man mer.. :P

9 Cajsa:

skriven

joooO! jag har massor med fett! :P



Jag hade samma att jag mådde dåligt på mornarna... dick ännu mer vatten under dagen så går det nog över... även om du tycker att du dricker bra med vatten så ta mer. eftersom att det är så varmt dunstar massor med vatten och därav behöver man mer.. :P

10 Pia:

skriven

Svårt att sova äär det nu imed värmen! Gaaah är lite tokig på den nu men men bara att gilla läget som våran chef säger om allt! =)

Nopes ingen semester än om två veckor och det kommer bli sååå skönt!

11 Laila:

skriven

hehehe godmorgon :D

Kommentera här: