1 Camilla Vu:

skriven

Vad bra ;) Kämpigt att äta? Kram

2 emma:

skriven

ja dom är bra dom filmerna =)

kram

3 Carro:

skriven

VA gulligt sätt du grattar dom på =)

Var din mamma ung då hon fick dej ??

Kolla in min blogg,så ser du husvagnen som ni gärna får "slagga" i o ni kommer upp=)

kramar =)

4 emma:

skriven

menar du beck nu? =)

5 Anonym:

skriven

GRATTIS TILL MAMMAN :D

sv: nee min mens har precis slutar och jag har ont i lugnorna

6 Anonym:

skriven

hoppas inte det, hade det i feb och pga läkare fel så blev jag inlagd på sjukhus

7 emma:

skriven

hehe =)

Vi har alla gamla men inte dom nya men ska köpa dom.

8 Anonym:

skriven

grattis t dem :D

jaha okej :) då vet jag vart det ligger :Phehe

9 marie:

skriven

Grattis till dom!!! :D:D

10 Anonym:

skriven

sv: va lite olaglig och hade den på datan (a) för jag har inte hittat skivan nånstans och fick akut behov att se den så min kompis va så snäll och fixade det åt mig

11 marie:

skriven

Hot! :D Fast jag ska inte köpa den, skulle ändå inte använda den tror jag

12 emma:

skriven

alla james bond har vi =) toppen bra.

13 Anonym:

skriven

Jaha, jo man vill bara dricka när det är värmt :) Kram

14 Carro:

skriven

Ja du ser...Mitt "iq fisk minne",de där så kallade "kort tids minnet",de är flytt från mej,för läääänge sedan,men de blir bara värre av ngn anledning,men nu har du sett bilderna igen...hihi...=)

Nåja,aha,jag var ju 20 jag med då jag fick min gosse ,som idag är 15,alltså tiden bara "springer" iväg...

När var de ni skulle göra IVF:en ??

Kramiz

15 - Imma:

skriven

Grattis till din mamma :D

Aah okej, ska bli skoj att se :D älskar djur som leker & har sig (:

Aha okej :D spännande

16 Anonym:

skriven

yes i knoow, men man kan betala för att ladda ner vilket han gör

17 - Imma:

skriven

hahaha okej då :D Jag vet inte allt om datorer, tycker inte om de, jag kommer itne överrens me mekaniska things :P

De är nån kass Advent, den va billig så :D hihi.

Okej PORT ! ;D

18 Carro:

skriven

Aha...jo de är kul,man ska göra de som man vill ha det =)

Du vet ,de me "tabletterna",de finns annat,för du ska ju inte ha ont =)

Det kommer nog gå bra ska du se...nu kallar sänge...bye,natti natt...kramen

19 emma:

skriven

Okej :D

20 Anonym:

skriven

har ingen aning

21 simone:

skriven

Grattis till dom:)



sv: okej :) att vara på sjukan lät ju inte så jätte kul kanske.. :P

22 Anonym:

skriven

ja det har du rätt i, men tror att han kör det via en amerikansk sida

23 emma:

skriven

natti <3

24 Anonym:

skriven

sv: okej :D

25 Anonym:

skriven

yes det får nog bli så tror jag :)

Kommentera här: