Snuffis får sin hamsterboll...

♥ SNUFFIS ♥


Igår fick Snuffis sin hamsterboll, var till Dan's Zoologiska och köpte denna boll till henne, första gången hon springer i en sådan boll.. efter jag slutat filma satte hon riktig fart på den.. Sen fick hon även springa uppe på sitt rum ett tag och så fick hon en buffé - måltid. Lite pasta, köttfärs och en jordgubbe till efterätt.. sötisen min...


 



 

/Katja

 

1 marie:

skriven

Åh vad söt hon är!! Blev hon glad för sin boll?

2 Michelle Kleist:

skriven

ja, det har jag =)

okej, ja. Jag förstår, har du ps? =)

3 Lisa:

skriven

Haha okej, spanade du in Tillberga på kartan förut. =0P Ja, jag var nästan där, lite utanför bara. ;0)



Min midsommarhelg var kanon. Var ju i och utanför V-ås fre-mån som jag nog sagt.



Japp, syftade ju på hon i Transformers då jag skrev i det inlägget ju där du hade skrivit om filmen. ;0) 'asg'



Jo jag var i V-ås delar av helgen som var. Fredag e.m. till lördag e.m. =0P Såg bla. Måns Zelmerlöw i fredags och han är alltid bra live. =0D



Händer hos dig då?

4 Embla:

skriven

fin blogg du har :)

allt bra med dej ??

5 Hanna:

skriven

Nej, men vad sött. ^-^ Antar hon blev riktigt glad. :P Ha en fin dag!



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

6 Lisa:

skriven

Ja man blir faktiskt besviken när folk bara snor saker man gjort själv. Speciellt när det är någon man känner och den personen inte ens skriver i sin blogg att denna lånat bilden från någon annan... Dålig stil som fan tycker jag. 'tummen ner'



Okej, hoppas du får en bra dag. Här händer inte mkt, har suttit på balkongen på f.m. och solat lite. Dock hatar jag det, men vill ha lite färg iaf. HATAR denna värme, usch. Nu vill jag ha svalare och lite regn skulle inte skada så luften blir skönare...

7 Michelle Kleist:

skriven

okej :)

jag använder CS3. Men CS2 är minst lika bra! =)

Det är nog ingen som vet vad de gubbarna heter, har frågat jätte många :P

8 Embla:

skriven

sv; tackar tackar :D

jo allt är bara bra med mej, själv då ??

9 Michelle Kleist:

skriven

ja, sånt är gulligt =)

du vill inte ha en ny header?

jag kan göra en till dig om du vill =)

10 Lisa:

skriven

Ja det hör till vanligt hyffs tycker jag att man anger vart man hittat bilden om man lånat den från någon person...



Jag gillade trosorna, annars skulle jag ju liksom inte ha köpt dem. Och ja, vet inte hur du hade när du var överviktig, men jag vill iaf ha trosor som går till naveln och täcker iaf en del av magen. Finns inget värre än när trosorna är för låga och magen väller över, fy. :S



Jag hatar också denna värme och mår inte heller bra. REGN tack. Enligt SMHI så ska det bli regn på fredag, men jag tar gärna lite regn typ ikväll eller imorgon redan.



Kram!

11 Hanna:

skriven

Sv: Ohyeas, you are. ;) Nej, men det var faktiskt jättegulligt av dig. :) Tack! Kramkram, ha en fin vecka du med!

12 Michelle Kleist:

skriven

Kostar? :O

ingenting? (A)

13 Embla:

skriven

sv; inget specielt ska bara ligga hemma och slappa tror jag :) du själv då ??

14 - Imma:

skriven

Joo han läser, men jag sa de till honom åxå, men man ska inte bry sig omde , kallar nån dig rövknullad bäver så ta de som en komplimang (: de är bara svartis för de är oknullade sparvar (: hihi, du är mycke bättre än dom !

AAw (: kärlek är härligt , jag vet inte va jag föll för me min D :P haha vaväl hans skägg ;D



Gud vilken vild hamster:D hahah jättesöt.

trodde inte gnagare åt kött

15 jennhy:

skriven

sv; Okej :P

jaa han är ju de :D

16 Adam;p:

skriven

Vill du ha så det ser ut som om dina bilder svävar så högerklickar du på det "layer" som du vill ska sväva, och väljer "blending options" och send i rutan som dyker upp så väljer du "Drop shadow" och sen får du ratta och känna lite hur du vill ha det."Distance" gör så att den "lyfter" från bilden :)

17 Pia:

skriven

Vad söt hon är i sin hamster boll! =)Äter dom kött hamstrar? trodde att de var vegetarianer.. =/ Där ser man, man lär sig ngt nytt varje dag!

Japp det blir i 4 veckor och vad jag skall njuta och göra roliga saker! Vad skall ni hitta på under semestern, lr då när sin älskling har det rättare sagt..

18 Karolina:

skriven

Doris hon hade jätte kul i sin igår och katterna bara tittade snällt på. Turbo han var lite mer nyfiken. Dock var de nära en olycka, om jag inte hade närkt att Turbo var närgången i närheten av mig så hade jag inte sett att den där förbannad locket hade losnat. Ahhhhhhhhh Fatta paniken man fick... Som tur var, hann man reagera och få upp henne och sedan var de bara skylda sig med buren och fixa till och släppa ner henne där. Måste kolla lite mer hur den där låsningen på bollen funkar och hur den kunde gå upp...

Kommentera här: