1 Malin:

skriven

Falafel som är så gott!

Fina bilder

2 madde:

skriven

tänker på påsk när jag ser dina bilder*planer?

3 sabina ögren:

skriven

svar: hehehe oj najs ^^ fast jag hejar inget av dem lagen :) hahaah

Gud vad trevligt :) mys!



Joo haft en bra men tröttsam helg hittills. Den kommer nog inte bli mindre tröttsam precis :/

din helg då?

tack dessamma :D KRAM

4 BJERNHAGEN:

skriven

Men tack så hemskt mycket :)

åh, vad glad jag blir!





< rösta på mig som veckans blogg hos febb!



tmp=c38db2fdce934d5ed526e014a4e03df9683b6fa4" rel="nofollow">http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html?tmp=c38db2fdce934d5ed526e014a4e03df9683b6fa4

5 Zandra:

skriven

sv: min dag har varit bra! Din då? :)



Rösta jättegärna på mig! :)

http://febb.blogg.se/2009/march/rosta-pa-veckans-blogg-1.html

6 sandra:

skriven

haha okej tack :) och desamma! Jättefin bild den första :)

7 Laila:

skriven

Heeej!! Vad händer idag då? =)

8 evelina:

skriven

Åh fina bilder:D

9 sandra:

skriven

ja dom är fina :) Jo tack trött som bara den så ska slänga mig i sängen nu! natti

10 BJERNHAGEN:

skriven

Åh, tack ska du ha! :) det glädjer mig.

påminner :D hehe

11 Tess:

skriven

Tävlingen är avslutad om resan till Östeuropa kika in å se om du haft tur



Så har jag även startat en ny tävling där du kan vinna mumin mugg/kopp från

Designer

Tove Slotte-Elevant



ha en toppen dag

12 Tess:

skriven

hoppas du får en toppen vecka :)



Kram

13 Alexandra:

skriven

underbara bilder <3

14 Lisa:

skriven

Tack... =0)



Helgen har varit jättebra, spelat massa på Wii, varit och handlat, gjort tortillas i fredagskväll, varit och snackat med en tatuerare, varit på bio med kompisen och sett filmen "En shopaholics bekännelser". Den var jättebra. Sen igår såg jag och kompisen bla på "Transporter 3", den var också bra. Sen tränade jag massor på Wii fit när hon åkt hem, haha. =0P



Hoppas det är bra med din pappa... Och jag hoppas att ni hade trevligt i Gbg.



Kram!

15 Emma:

skriven

Vilka härliga vårbilder! :) Nu längtar jag till påsken!

Ha en fin dag!

16 Laila:

skriven

Tack vad gullig du är :D Vad händer den här underbara måndagen då? =)

17 Malin:

skriven

Ännu godare att göra själv utifrån falafel mix :D

18 evelina:

skriven

sv: aa ingen höjdare. Han körde rullvagn igår och de bara small till i ryggen så han knappt kunde gå och sitta..ursch gillar inte när de händer såna saker xd..

19 evelina:

skriven

sV:hehe lite små frän. aa de är skönt de:)

ha en underbar dag du med gumman

kram

20 evelina:

skriven

sv: hehe exakt. ikväll blir de plugga till ett prov ja ska göra imorn och innan de blir de åka över till en tjejkompis o fika

sjdå?

21 Minnali:

skriven

Oj! Otroligt vackra bilder! Förstår inte hur du lyckas. Våra snödroppar i trädgården ser ut som om de håller på att dö.

22 Anonym:

skriven

Ja det e ok i dag har till å med städat utan att ryggen tagit kål på mig å det e inte så ofta det fungerar !! Så dt e ju bara att va glad över dom dagar som är ok !! Men längtar efter dagar som är bra !!!



Hur e det själv då ??

23 Anonym:

skriven

kikar tillbaka

24 Malin:

skriven

Ja, man köper ett sådant paket och blandar med vatten för att göra egna "bullar", som man sedan steker eller friterar

25 Lisa:

skriven

Jodå min helg var bra. =0)



Okej, vad ska ni se på bio då?!

26 Zandra:

skriven

sv: hihi, okej, kul att du vill rösta iaf :)

Min dag har varit bra! :D



kram

27 Lovisa:

skriven

Hoppsan ja det var jag !! hihi

Kommentera här: