Jahapp...

Fredagkväll idag, mys med tacos.. :) Daniels kompis Daniel är här idag...

Annars så har det varit rätt lungt idag, bokat besiktning tills på måndag, för gamla lägenheten. Samt en läkartid tills på fredags.. Annars så är det julmys och fint i lägenheten.. Hade väl velat ta bilder, men det känns verkligen tråkigt att ta med mobilkameran, hoppas jag får tillbaks min lilla Canon innan jul iaf.. Saknar...

Vad ska ni göra till helgen???

1 Teddy:

skriven

Nemo tackar och bockar!

Hoppas du också får en bra kväll. Krams

2 Vanessa:

skriven

Hejsan! fin blogg, allt bra?



Hoppas du haft en super bra Fredag! Kram&Godnatt (:

3 Nadja:

skriven

hallå bara bra sj? jag har ätit köttbullar med pasta sj? =)

4 Victoria ♥:

skriven

sv: hihi ja =)

hoppas du får en trevlig kväll :)

5 Linda - ndaiL:

skriven

sant, men även om man ä)r helt arbetlös så kan man inte hoppa in när som :

6 Erica:

skriven

Har fixat lite julmys jag med.. :)

7 Martina:

skriven

Hejsan!

Lite mörk kankse men tycker de ser bra ut ändå:)

Låter som en bra dag:)



SV: med mig är de bättre men trött ännu!

kram

8 Pia:

skriven

Tyvär så finns det ingen snö här uppe än men det kanske kommer.. =)



Jo, vi vill se kort på julmyste fast det är med mobil kamera!!!

9 Jessica andersson:

skriven

hoppas det går bra med sprutan då :)

10 vesna.blogg.se:

skriven

tack desamma =)

11 sarah:

skriven

Hejsan. Hoppas allt e bra med dig idag? Jag funderar också på att baka lussebullar nu u helgen får se senare idag. Kram

12 Lisa:

skriven

Ser att du fixat den osynliga texten i menyn... Jag glömde bort att kolla upp det, flåt.



Har haft fullt med annat i huvudet, hehe. ;0)



Kram!

13 Simone:

skriven

Godmorgon hjärtat! Hur är det med dig ?

14 FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!:

skriven

sv, HAHA precis, när blir lite för mycket av det goda ;D

15 Emma:

skriven

haaaaaj !

Jaa, om de nu blir nåt, för mitt huve spökar idag, som även är svar på din fråga längrener :P

Hahaha okej :D de passar nästan ju på min :P han är knappt en man (; mer ne gubbe ^^

Lakrisal är ju SÅÅÅÅÅÅÅÅ GOOOOOOOTT.

Kram

16 Michael Jackson | Minnesblogg:

skriven

Ha en bra kväll! :D

17 Ida:

skriven

SV: Okej, låter mysigt :) Idag har jag varit med vänner :)

18 Sarah:

skriven

Hej hej. Hoppas allt e bra med dig och att du haft en toppen helg. Kram

19 Z A N D R A - Veckans blogg:

skriven

sv: den va fin! :D

Kommentera här: