Trevlig tjejkväll!!!

Idag hade vi tjejkväll hemma hos mig.. vad skoj.. tyckte det var busigt men ändå lugnt.. hihi..
Blev jag, Jessica, Sara och hennes dotter Ida, så Helén (som är Jessicas tvillingsyster) och hennes tre killar, Victor, Rasmus och Lukas och Martina.. men hennes dotter var inte med..
Igår bakade jag lussekatter som bjöd på, så idag blev det vaniljbullar och kladdkaka, med grädde till.. ja och kärleksmums, blev massa olika för att passa alla.. hihi..
Glömde ta fram pepparkakorna, men tror detta räckte gott..
Så vid halvåtta tiden for dom hem, så kom älsklingen hem, Jessica stannade kvar och hit kom Johan och Jessicas lillebror Jimmy med.. som åt upp resten av kladdkakan.. bra det.. hihi..
Nu sitter jag här och bloggar, Snuffis ska få springa ute en stund så ska jag närsom gå och nanna kudde...
Imorgon..
Nedslag på besiktningen på lägenheten.. vilka egentligen var bagateller..
* Ej gjort rent mellan kylskåp/frysskåp och överskåpet, man måste ta i sär dessa...
* Dra ut badkaret för där bakom var en brun rand vi måste skrubba..
* Ugnsplåtarna, när vi flyttade in var det en beläggning på dem som vi inte heller kan få bort.. surt..
Men, så blir det nog omtapetsering av ett rum, vilket borde skett innan vi flyttade in, men som vi nu ska stå för, bara för att vi hängde upp lite fler saker.. Ja vi får se, men borde inte behöva betala allt..
Ja, så hoppas jag få ta vaccinet mot svininfluensan imorgon med, hoppas det finns kvar...
1 Nadja:

skriven

god kväll allt bra? =)

2 Nadja:

skriven

Jo jag har varit där några ggr. =) Allt bra? =) kram

3 Nadja:

skriven

vad ruttet. Nu för tiden när man flyttar in så ska man nog fota allt hur det ser ut. Så man inte åker på något. =(

4 Pia:

skriven

Men vilken mysig dag du verkar ha fått med tjejerna!

5 Lina:

skriven

Oj! Inga roliga grejer på ombesiktning av lägenheten! Fy så trist! Men det är tyvärr bara så att bita i det sura äpplet och göra det man blir tillsagd om! Grrrrr!

Men mys med tjejkväll!

Jag har jobbat ikväll men hade helst velat vara hemma med min man! Han har blivit av med jobbet idag1 efter 15 år! Känns såååå jävla trist! Och han är så ledsen! SATAN!!!! Är såå ledsen och upprörd!

KRAM på dig hjärtat!

6 Martina:

skriven

Hej tjejen!

Trist att ni fick dem nedslagen på lägenheten men ungplåtar kan ju inte alltid hålla sig snygga:S

Låter som du annars haft en bra dag!



SV: tyvär kommer jobba julafton och juldagen men jag är ledig efter det 1 vecka eftersom vi ska ner till mina svärföräldrar.



kram

7 Emma:

skriven

Hej skönahöna ! (:

Va trist ):

Jag mår hyfsat, vakna imorse me skallebank , men har gått över litta nu, hoppas den går över helt,

hur mår du själv?

Vi har inte börjat än, får nycklarna om nån timme :D Spääääääännande (:

Idag är Daniel officielt Svedalabo & min sambo :D haha.

Nee, får bli en annan dag, & jag tål inte för mycke chili ): blir kass i kistan

Kramar

8 Lisa:

skriven

Låter som en mysig kväll igår. =0)



Tråkigt att man måste stå för saker i en lägenhet när det såg ut så när jag flyttade in.



Jo nu har mina föräldrar kommit hem från sin Teneriffaresa så jag ska först till syrran ikväll och vara barnvakt imorgon på morgonen och f.m. som jag förstod det. Sen åker jag till V-ås på kvällen och är hos mina föräldrar till fre e.m. Sen blir det barnvaktning fre-lör hos min kompis med dottern...



Hittar du på i veckan då?



Kram!

9 Linda - ndaiL:

skriven

eller så ber jag sambon göra det ;)

10 simone:

skriven

sV: Förstår dig :/ .. vi har varit tillsammans i lite mer än 4 år nu :)

11 kittymon:

skriven

Tjosan !



Vad surt att få nedslag men det är väl bara att bita ihop elelr nått.



Jag mår som vanligt med min reuma men sen har jag nog nån förkylning som ligger och skvalpar så mår lite tjyvens men inget som citodon inte kan hjälpa mot ;)



Hur mår du själv?



Erik blir tonåring idag det vill säga 13 år....



Kram

12 Evelina:

skriven

sv: okej samma här.

har börjat träna styrka och kondition igen har börjtat tröttna på att folk glor o snackar en massa bara för att man är tjock så ska försöka ta tag i de nu. jodå advent var helt okej

13 jessica:

skriven

svar: ja det är de ju alltid tack :)<33

14 Jen:

skriven

va jobbigt de lät!

Hoppas du får en jätte mysig kväll :)

15 sandra:

skriven

men jag vet inte riktigt vad jag vill.. vblir det läkare så blir det inom hjärtat, blir det ingenjör så blir det något med ekonomi..

jasså, hurtycker din svägerska att de är då?

16 sara:

skriven

Hej! Tack för allt fika, tro mig det räckte mer än väl! =) After work låter jätte bra, vi kan väl kika runt lite vad dom har för mat på olika ställen. Hoppas influensavaccinet inte ger allt för jobbiga biverkningar! kram Sara

17 Johanna:

skriven

hatar när de skall vara så jävla petiga på sånt :(

18 Vanessa:

skriven

Svar; hehe, jaa ;D

19 Daniel:

skriven

Mycket göras nu, en sak i taget vetja!



Å skoj med tjejkväll.. det gillar jag.. att ba få fnittra!

20 Jessica:

skriven

Härligt med tjejkväll, det behövs ibland.



Tycker din nya bloggdesign passar jättebra.



Du undrade över vörtbröd och detta recept körde jag förra året http://hallonblabar.blogspot.com/2008/12/vrtbrd.html

21 jessica:

skriven

svar: haha inte lätt :P var du där? :) kram

22 Nadja:

skriven

vad skönt. =)Ja precis han åker till dubai för att jobba. =) Allt bra? =)

Kommentera här: