Älskar..

...lilla sötnöten Snuffis..
Hon fick buffé ikväll att välja mellan, ostkula, salladsblap, vindruva, gurka eller majs..
Gissa vad hon valde?
Majs.. fniss.. 
Jag gissade på ostbollen och älsklingen på vindruvan..

1 Karolina:

skriven

Åh sötnosen då...

Doris hon har nu börjat bli lite mer handtam, men vill gärna inte sitta stilla. Så man får vara på sin vakt. hihi Måste försöka komma på något bra sätt att ta bättre bilder på henne.

2 Malin - Hockeyfruga:

skriven

tack gumman <3 hihi ja, de tycker jag ;)

ja de gör ja allt, precis innan ja går ur duschen, det sluter hårets fjällskikt och gör håret glansigt. hihi åh va sött, mys att skämma bort sötnosen;)

kram

3 Johanna:

skriven

japps han har skrivit 3 böcker i den serien, så sist komme ri november=)

4 Victoria ♥:

skriven

söööt :)

5 Pia:

skriven

Det var länge sedan man såg lille Snuffis, så söter hon är! =)

6 Linda:

skriven

Så sööt! Och namnet,Snuffis..så sött!

7 h:

skriven

sött =)

8 Victoria ♥:

skriven

sv: Ja det var det verkligen.

det är väl helt okej antar jag, förutom att jag är sjuk vilket är jättejobbigt -.-haha



hur är de själv? med magen och allt? ^^

9 kittymon:

skriven

Hej gumman !



Låter lite flummigt som sagt men hoppas det är bra när du väl är där.



Vad skönt att ni fick lägenheten. Känns väl bra att flytta?



Nä än har jag inte tömt knät blir väl på tisdag då jag ska till läkaren. Just nu är det tungt.



Kram

10 Linda:

skriven

Jo det är väl som vanligt här :P Själv då?

Vi hittade en helt underbar på Em,2 divaner och lagom stor..(tror jag ;))sen vart det ett ekbord med 6 stolar,i love it!!!



Ska till en polare och kolla lite film och självklart lyssna på gubben när han är i radion..du då?



Kraam

11 Therese:

skriven

Go kväll!

Det lät som en riktig festmåltid! Har ni haft en trevlig helg? Kommit någon vart med allt som skulle göras i helgen? Låter spännande med projektet, hoppas att det går bra. Håller tummarna för dig!

KRAMAR

12 Erica:

skriven

Svar: Okej, men ni kanske kan adoptera då? ♥



Så SÖTA bilder!

13 Diana:

skriven

Så söt!

14 Malin:

skriven

aw så jobbigt skruttig! :*

antingen så är hon väldigt liten eller så har jag riktigt små händer? (fernanda ser nämligen ut att vara ungefär dubbelt så stor om jag kollar på detta foto)



svar; idag mår jag väl sisådär. är helt öm i kroppen efter att ha travat omkring i nya, högklackade, skor hela dagen; jag får skylla mig själv. hur mår du själv?

och du har så rätt så, du har så mycket mer att ge och få, så varför lägga sig ner nu? du är bra sörru!

15 Evelina:

skriven

Naw gud va söt

Kommentera här: