En bild från helgen..

Jag och älsklingen, bilden är tagen uppifrån Svampen där vi fikade..
(I Örebro)


1 Therese:

skriven

Hej hej!

Härliga bilder, du va fin i mörkt hår! Det har jag inte sett tidigare, för visst har du haft blont på korten? Visst är det rätt så kul att pyssla, dock inge kul att du fick lida så hårt efteråt. Hur känns det idag då?

KRAMAR

2 ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

skriven

Absolut. Ahh svampen :)

3 ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

skriven

Jaså, ja utsikten därifrån är ju ganska bra när det är fint väder.

4 ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

skriven

Ja jag ser att vädret inte är på topp på bilderna.

5 sarah:

skriven

Tack så mycket. Japp berättar i bloggen i morgon hur det gått:)

6 sandra:

skriven

de gäller att ta en dag i taget :)

härliga bilder :D

jag mår bra! hur är det med dig ?

massa KRAMAR! :D

7 f:

skriven

hehe okej ;)

8 Therese:

skriven

Go kväll på dig!

Jaha då är det inte alltför länge sedan, ja visst kan det vara kul och behövas förändringar emellanåt. Vi får hoppas att de lyssnar på dig och att mötet går bra! HAr du någon aning om vart det blir arbetsträning? Hade tänkt att försöka ta mig till Ö-vik, om inte kroppen säger ifrån. Har en del saker som behöver inhandlas.

Kram

9 Pia:

skriven

Vilket mysigt ställe att fika på!

10 sandra:

skriven

mysigt :)

allt bra annars ?

Kram

11 Emma:

skriven

Hej snäckan !

Åh, ni är så fina ihop <3

Idag mår jag helt okej, inte trött, men måste sova snart.

Hur mår du själv?

tack så mycke :D

Aha okeej :D ska ni flytta till en tvåa eller större ?

Kramar

12 B R O W N S U G A R:

skriven

Bra du passa i brunt hår =D

13 Z A N D R A :):

skriven

sv: jo, det är bra! vad gör du då? :)

14 kittymon:

skriven

Hellu!

Är man rädd för segt kött ska man absolut välja oxfile det är nästan omöjligt att få segt.



Ja tokiga människor finns det :)



Inget bokat i helgen. Kanske blir det middagsgäster men inget är bestämt. Själv då?



Kram

15 Victoria ♥:

skriven

sv: haha varför inte dååå :D? den var ju helt okej ^^

16 Simone:

skriven

Vad fiint :D

17 Nadja:

skriven

jo för killen min förlora körkortet. =( Allt bra? =)

18 Martina:

skriven

Hej vännen!

Va fin bild på er och shit va dde verkar vara högt upp.

I veckan för mig blir de bara jobb och till helgen ska jag på hallowen fest hos min farfar:) annars inget mer.

Själv?

kram

19 Malin-Hockeyfruga:

skriven

ja, gipset är kvar men han jobbar o tränar så han är på bättringsvägen:) jo, de hör väl till hihi! låter härligt de! inga större planer direkt! oh fint högt.. mysigt! Kramar gumman

20 malin fröderberg franzén.:

skriven

jag mår bra, vilken fin bild på er.

21 Cajsa:

skriven

Ett litet snabbt automeddelande!

Hejsan tjejen! hoppas att allt är bra med dig? förlåt att jag inte har varit så aktiv varken i mitt eget skrivande eller i läsandet. Skrivandet kommer nu att försöka förbättras i och med det kommer nog att läsandet medkomma. :)

Puss på dig och hoppas att du fortfarande hänger på! :)

xx Cajsa

22 Lisa:

skriven

Jag har varit uppe i Svampen 1 ggn... ALDRIG mer säger jag, fy vilken ångest jag fick. Det var jättehemskt. Fick svindel också och panik, fy. =0( 'gråta'



Min syrra bor väldigt nära den, btw. ;0)



Sv: Tack, hoppas du också får en bra vecka. =0)

Det där om pigmentsfläckarna vet jag att jag har berättat om förut... Men du kanske har glömt. =0P



Ha det så bra, kram!

23 heli:

skriven

Örebro, en härlig stad

24 sara:

skriven

fina bilder :) !

sv: ja, att ha höstlov är såååå underbart, att få ta det lugnt och så .. :) jag vet ine, vill träffa en speciell person ;) och sen massa kompisar :D

25 Johanna:

skriven

Fin bild på er :) hehe påminner om vattentornen vi har i ystad... =)



var i tyskland för köpa lite sprit hihi eller mest vin för min del :)

26 Carma ♥:

skriven

Hej gumman!

Ja du, vi hade de jäääättebra på resan och nu som först har man väl landat lite i verkligheten och dygnsrytmen =)

Jag har lagt ut ännu fler bilder nu =)

Vet inte vad jag kan säga som inte några av bilderna säger. Vi har haft att göra hela tiden och ville man bara ta de lugnt så fanns de ju alla möjligheter till de me.

Jag var på SPA behandlingar två av dagarna på kryssningen.

Haiti som var ett av stoppen var såååå underbart, en paradisö verkligen!

Jag rekommenderar er verkligen att ta en sån här kryssningsresa. Högsäsongen är väl runt februari eftersom tiden vi åkte nu är väl orkanperioden annars. Men det gick hur bra som helst för oss, inga enorma vågor eller gungningar. Jag var inte sjösjuk en enda gång. Det är ju liksom ett höghus på havet, så mycket gungningar blir de ju inte.

Hoppas att allt är så bra det kan vara med dig!

Kramar om

27 Erica:

skriven

Svar: Jo, jag har höstlov nu. Dock inget officiellt utan ett som jag gett mig själv. Så kan man ju göra då man läser på distans, mohaha. :D Fast har varit rätt seg med kommentarerna innan och så, är så mycket kul som man göra, så man hinner inte med allt.. (a)



Jättesöt bild på er!

Kommentera här: