Hurtiga jag...

Cykla, cykla, cykla.. plingelingeling..
(Jag vill cykla en solig sommardag, jag vill cykla för benen mår så bra...)
Min kropp mår bättre av att röra på mig.. det GÖR ont då, men efteråt gör det ännu mer ont men efter det.. känns det bättre på något sätt.. fattar ni?

Ikväll ska jag och Linda iväg och simma, ska bli så skönt, simma och prata.. tjejtid.. hihi..
Annars har jag cyklat idag, till biblioteket (1 km), där ifrån till affären (1,5 km), från affären och hem (1,5km).. inte så långt men.. 4 kilometer blir det, sen till badet cirka 2 kilometer fram och tillbaks, plus att jag ska orka simma några hundra meter med..
Jag har inte höga krav..

Just nu gäller detta för mig...
Att behålla RÖRLIGHETEN, simma lugnt för att bara ha kroppen igång.. inte något på elitnivå eller för styrka.. men inom sinom tid kommer en å en annan muskel att läggas på..
Eftersom jag ska (preliminärt) göra FET (Frozen Embryo Transfer) vecka 45, så vill jag fortsätta simma lugnt då.. å inte riskera något..
Men sluta simma tänker jag inte.. så nojig tänker jag inte vara..
Jag tänker simma lugnt, tänka på min kropp och lilla pyret i magen..
Inget som skadar att simma.. hihi...

En dag så gjorde jag massa jättemånga plättar..
(Mobilkamera, därav kvallitén å fotot)

1 nicole:

skriven

Hello :)

vad händer idag då?



love/nicole

2 HIlda:

skriven

Vad gott :D

3 Alina:

skriven

allt bra med dig idag? =)

4 Simone:

skriven

Åhgud vad smarrigt :D



SV: Tack så hemskt mycket hjärtat! Du är så snäll :)

5 Linn:

skriven

fin blogg :) plättarna såg smarriga ut ;P hihi

6 Jenny:

skriven

Skönt å simma ;) håller tummarna för att FET (Frozen Embryo Transfer) går som det ska!!!!!!!

7 Pia:

skriven

Det är bra att röra på sig! =)



Goda plättarna ser ut, vill med ha... =(



Min favvo mamma är nog Madelene, men Ulrika och Helena har sin charm med. Skall bli kul att se om Helena väljer ngn och om detä håller, hon verkar lite flörtig med allt och alla.

Sen vet jag inte vem Madelene skall välj, Anders lutar det nog åt.. Och Helena borde ta Christian och Ulrika vill jag skall välja vad heter han nu, han med fobollen.. Nu vet du vad jag tycker om dom.. tihii.. Kram

8 Victoria ♥:

skriven

sv: tack <3

jag vet inte hur de gick, de kändes varken bra eller dåligt haha..

9 Nadja:

skriven

Ja en skön helg sj? =)

10 Emma:

skriven

Hej gumman (:

Åh, nej jag förstår dig verkligen, varför anstränga sig så & stressa upp sig, då är de bättre att ta de året senare, julen får liksom inte ben & springer iväg :P

Simma är sköööönt !

Vi har vart på fotbollsmatch, ska nanna nu (:

KRam

11 Therese:

skriven

Hej!

Å vad härligt det lät med att simma, du är duktig som kämpar på. Skulle vilja ha tillgång till en varmvattenbassäng, så att man skulle kunna börja simma igen. Det är väl ett bra mål, att försöka behålla så mycket som möjligt av rörligheten!

Vi är med i en kommitté här i byn som håller på att anordna ett par pubar per år, så det var ett av dessa möten som jag skulle ha varit på.

Kram

12 Malin-Hockeyfruga:

skriven

hej gumman! hihi ja de är kul :) bra de, hihi!

jadå, helgen har vart lugn o skön:) oj, verkligen hurtig du är;) gott med plättar! Kram

13 Z A N D R A :):

skriven

sv: det är fint, själv? :D

14 Jessica:

skriven

Ja, idag har jag två underbara barn, 1 kille på 3 ½ och en tjej på snart 2 år.



Härligt att fara iväg och simma.



Underbara plättar du gjort, blir riktigt sugen =)



Ha det bra, kram!

Kommentera här: