Kort helgsummering

FREDAG
Det blev inte som planerat, lagningen av bromsarna gick inte som det skulle. Var värre än vi trodde, så toooog flera timmar, men ändå så.. Tom mage o tjurig Katja, men iaf så fick jag i mig lite käk på Helensgården med älsklingen och Jessica och Johan. Sen hem, å nästan hopp i sänga å sova..
LÖRDAG
Besiktning på bilen, fyra fel..
1) Diffust halvljus.
2) Halvljus pekar uppåt, bländat.
3) Parkeringsljus ur funktion.
4) Slitna framdäck.
Sista var en tabbe, köpte bättre däck i somras, men tydligen så har den snenött däcken sen vi satte på sänkningssatsen på bilen, så det blir en hjulinställning på bilen, sen på med vinterdäck, fixa lysena och besiktiga igen.
Gamla bilar vettni...
Efter besiktningen for vi till Örebro.
Loppis - Köpte ett spel och ett par julgardiner. Men fanns så mkt mer jag hade velat köpa..
Ikea - Nytt porslin, det är så FULT med udda/olika tallrikar, muggar, bestick o glas.. det är inte fint på en uppdukning.. ja enligt mig, men smaken är som baken..
SÖNDAG
Vakna vid elva men klockan var tio.. skönt att få sova ut.. så hämtade vi släpvagn och for till Ikea igen.. köpte möblerna till nya lägenheten, en bokhylla, soffbord, tv-bänk och skriv/datorbord..
Har lite småsaker till att köpa, men jag vill veta hur lägenheten ser ut sen, se så dom "smådetaljerna" som mattor, lister m.m. matchar i lägenheten.
Ikväll.....
... har jag sett ensam mamma söker. Cyklat till affären, handlat litegrann, men urplockat på söndagar. Dock skulle jag aldrig få för mig att köpa söndagsbröd.. usch då.. skulle ni?
Men, men.. nu ska jag ha ute Snuffis en stund, sen blir det att lägga mig på soffan.. trööööttter...
1 sandra:

skriven

ja, jag längtade tillbaka efter sommaren så tänkte att jag kunde ladda upp någon bild :)

min helg har varit kanon ! har inte gjort så mycket mer än att vila ut ordentligt :) KRAM!

2 ☆ Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

skriven

Hehe ja det stämmer :)

3 Johanna:

skriven

låter som en bra helg =)



ja visst var dne kul =)

4 sarah:

skriven

Tack :) Japp saab e bra bil :) Låter som en toppen helg ;) Kram

5 Victoria ♥:

skriven

sv: Jag älskar också thaimat, höhö.



det gick åt h-lvete, du missade nog inlägget där jag skrev det, haha. det blir någon annan gång :p

6 Malin:

skriven

udda/olika tallrikar och glas som är så mysigt? :* jag tokälskar när det är så, dock bara när det är en massa olika GAMLA (riktigt retro) saker. det är underbart!



svar; jodå, min helg var nog helt okej ändå :> och nu har jag en hel veckas lov att se fram emot också, vilket inte är helt fel.

bra att du ryckte upp dig också! det är bra, bättre, bäst!

7 Nadja:

skriven

Ja en underbar helg sj? =) tack. =)

8 Martina:

skriven

Hej!

ni verkar verkligen ha haft de fullt upp i helgen. Men bilen gick igenom besiktningen ialla fall?

Kul med ikea där har inte jag vart på jätte länge nu.



Hoppas denna kväll varit bra

kram

9 f:

skriven

härligt ;)

10 Best Of Christian:

skriven

Din helg har sett rätt fullspäckad ut!

11 Pia:

skriven

Låter som du haft fullt upp i helgen! =)



Hoppas du får en trevlig sim och bastu tripp idag!

12 Lisa:

skriven

Hoppas du hade en trevlig helg. =0)



Kram!

13 Z A N D R A :):

skriven

sv: jag gör inte mkt x)

allt bra idag?

14 malin fröderberg franzén.:

skriven

usch ja, väldigt onödigt gjort!

hur är allt med dig gumman? kram

15 simone:

skriven

Heej tjejen! :) Vi vann inge tpå bingo :/ Vad gör du för pännande idag?

16 sara:

skriven

i love IKEA :D

sv: jag tror provet gick bra :) !.. får se när jag får tillbaka det efter höstlovet :) !

17 kittymon:

skriven

Hej!

Låter som om du haft en bra helg.Kul och shoppa på Ikea och planera inredningen i lgh.



Va? aldrig ätit oxfile hur kommer det sig? Det som är sååå gott. Ja maten var snuskigt god :)



Nu vankas en hel ny vecka men det är ju höstlov nu så den blir nog ganska lugn.



Ha det sååå bra du kan!

Kram

18 Emma:

skriven

Hej goding !

Jo de är okej . Själv då ?

Jaa , dumma jävla idioter !



Tack så mycke (:

Jag är inte nervös, inte nu iaf, bara längtar ihjäl mig :P hahaha. Jaa , första gången ^^

Vi ska måla, kanske tapetsera , vet inte än :P

Kramar

19 Therese:

skriven

Go kväll på dig gumman!

Tack! Jag men visst är det, synd bara att man inte har kort på alla som man haft. Kan förstå att bilresan var jobbig, men det låter som att ni haft en helt okej helg. Satt sprätt på en massa pengar och förhoppningsvis umgåtts med trevliga vänner! Spännande med lägenhetsbyte och alla nya möbler. Jo tack det har varit en tuff helg, så jag har knaprat tabletter & mest bara varit. Såg du servetterna med grisen på?

Kram

20 sarah:

skriven

Hej. Hoppas att allt e bra idag. Hur har din dag varit ;)

21 V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡:

skriven

Svar: Jodå det är bara bra med mig, hur är det med dig idag då? :)

22 ' caroline anette:

skriven

sv: haha inte jag heller (a)

Kommentera här: