Fasiken så trött jag är...

Först tänkte jag att det är säkert förkylningen och att jag har lite feber.. men så tog jag en första "Aciklovir" igår, för den här jäkla munherpesen som kommer o går hela tiden! Bah! Och måååånga biverkningar fanns det; Huvudvärk, yrsel, dåsighet... m.fl.

Har man en gång fått skiten så har man den alltid, men läkaren sa den kanske inte kommer tillbaks lika ofta om jag testar denna medicin! Bättre med salva känner jag nog då även om det tar läääänge innan munherpesen försvinner...

Frustrerande..

INGA PUSSSSSSAR PÅ FLEEERA DAGAR OCH IBLAND IAF EN VECKA... :´o(



Info: Munherpes

1 Em:

skriven

Haha jag diggar den, håller lite med katten :) Men hata vet jag inte , tycker mindre om killen bara :)

Åååh, jag hatar munherpes, det är så fult och gör så helvetes jävla ont!!!

Något skoj som händer i veckan för dig/er sötnos? :)

Kramar

2 Angelica:

skriven

Ja,vart ligger huset?

Ute på landet och långt från där ni bor nu?

3 Martina:

skriven

urch va jobbigt inte kul med herpes inte:( hopaps de går över snart!



HAHA, jag har gått upp en del denna graviditene tyvär men mest runt höfter och rumpa:/ tyvär men blir att träna bort de sen:)



Hopas din helg varit bra

kram

4 Simone:

skriven

Åååh drygt med munherpes, även om jag än aldrig hunnit fått de. Men får väl de än dag, ser inte så där jättekul ut direkt!



Jaahaa, ja men då ska jag faiken hålla tummarna för er att ni får huset :D

5 jessica:

skriven

Hur kommer de sig att man får munherpes?=/

Ser jobbigt ut iaf..

6 Tanna:

skriven

Ja det är skitjobbigt tycker jag med alla behandlingar, förväntan, hoppas och sen så blir det bara inget av det.... Vi står i kö till IVF nästa vår...Vi började denna "resa" 12 maj 2009, eftersom då hade jag inte haft mens på 2 år. Och när jag väl hade så fick jag bara mens ca 2-3 ggr/år. Hittils har jag fått 3 kurer med Provera,3 kurer med Pergotime ( enkel, dubbel och trippel kur) fått Divina plus 2 ggr i 21 dagar och en månad på p-piller i hopp om att få mens....och sen Puregon sprutor som jag blev gravid med som slutade i MA. Bara 2 ggr fick jag ägglossning varav den ena vart en cysta.... suck jag har under hela året kännt mig som en labbråtta...ta dessa tabl så får du ägglossning, nehepp...ojdå, inget hände...ta dessa då...sprutorna fick jag från min läkares kollega ( !!! ) som visste mer.... trött som attans på hela grejen nu...men jag vill ha barn ! Så jag kämpar med näbbar och klor för att slippa gå igenom IVF till våren... Oj det blev visst lit långt..

kram !



7 Evelina:

skriven

sv: aa de hoppas ja oxå den gör!

Okej va tråkigt hoppas du kryar på dig gumman o blir frisk snart igen=)

kramar

8 Em:

skriven

Jaa får vi hoppas, har man tur så kommer de innan något :)

Aha okej :) Vad trevligt! :)

Blir väl mest skolan :) Ska in till festivalen lite åxå.

Låter trevligt me dendär matfestivalen :)

Har ett minne av att jag drömt om dig & din sambo bland en massa mat, vet inte om jag sagt de innan, kom på de nu när du sa dedär om matfestival :P

Kramar

9 Cajsa:

skriven

förlåt att jag inte sktivit mer idag eller varit in på bloggen överhuvudtaget men nu när skolan sätter igång kommer jag inte kunna skriva allt för mycket varje dag i alla fall...men borde skrivit mer idag...har bara inte orkat...

Allt bra annars då?



btw, här kan du se videon jag filmade igår! :D http://www.youtube.com/watch?v=eRNk_LrGjRk

Kommentera här: