Grown Up's

Den tycker jag verkar skoj o jag skulle behöva mig ett gott skratt hehe...

Så den vill jag se!

Vad tkr/tror ni om filmen?

Jag tycker till..

Skoj emellanåt, men som de flesta komedier faller den pladask... :o/ Jag kommer aldrig hitta en komedi som är skoj rätt igenom... Gah..

Betyg: 2 av 5 kanske.. högst...

1 Sarah:

skriven

Hejsan gumman. Haha ja visst kan det bli tokigt när folk skriver. Jag tycker de e roande att läsa särskrivningar.Haha

Nja jag har haft en tanke på de. Men jag är inte så bra på att fota människor. Jag fotar gärna natur blommor o sådant. Frågan är om det finns en marknad för de. Tycker det finns så himla många fotobloggar som startat eget. Med foten är de ok. De svider o gör ont emellanåt. Ska ta stygnen på onsdag så jag hoppas att de läcker bra. Jag tror Grown ups e en riktigt rolig film. Skulle med vilja se den. Kram

2 linda:

skriven

jag barnen o anders tyckte den va riktigt bra =) vi tyckte även om filmen marmaduke, den handlar om hundar men stört skön, så den kan ja rekomendera med..



kram kram

3 Simone:

skriven

Hehe nu tror jag att jag va så där allmänt seg och efterbliven, fattade inte alls va du mena med "har du en te tumme så håll för huset" ? ;)

4 Tanna:

skriven

Nja filmen var så där tyckte jag. Roligt ibland och man skrattar men inget att se 2 ggr....

Kommentera här: